gucciglasogon.se

Saturday, July 2, 2011

Berjinak-Jinak..

Setelah sekian lama asyik mengushar blog orang, rasa tergerak plak hati nk test buat blog sndri..blog ni pon sekadar utk suka2..dan tempat aku nk luah perasaan yg terpendam nih..perasaan yg xleh aku nk share ngan kawan2..sebab aku taw, semua akan kutuk apa yg aku buat..nnti aku crte lanjut ye..
hm..nk tau knpa Pungguk Tersenyum?kan selalu ada pepatah "pungguk rindukan bulan" tu kan..pungguk tggu dengan setia..walaupun dia sepi sebab bulan xkn jadi milik dia..bulan milik semua..tp dia tetap setia..walau sakit hati dia..dan aku pungguk tu..tp aku pungguk yg tersenyum..sebab even aku tau yg aku tggu sesuatu yg memang xkn jadi milik aku, aku masih rasa bahagia..(even tempoh utk bahagia tu dh tggal xsampai 6 bulan)..pening kan?tp xpe..sebab blog ni nnti semua pasal 'dia'..dlm entri2 akan dtg nnti, aku akan luahkan sikit2..supaya aku rasa lega..hm..xtaw nk ckp pe lg dh..hihi..koboi gile aku punya blog ni haa..xpe2..t improve lagi..
:)

No comments:

Post a Comment