gucciglasogon.se

Wednesday, February 15, 2012

knape saya perlu kerja cam org gila?

ehem2..utk pengetahuan diri gua sndiri, gua akan abes blaja nanti bulan 6..kalo xsalah gua la kan..dalam 12 hb 6..so mknanya skang ni gua da leh stat menghantar resume ke company2 yg berkaitan..tapi ada satu tempat yg gua betul2 nak pergi..gua mau ke Labuan..mau sangat2..


p Labuan mksudnya akan ada new environment utk gua..which should be good for me..mana taw time tu dh terbukak ati utk benti mgharap ke..yela, dh jauh..gua pn sah2 busy ngan tmpat tu..kan3..tu minor reason je kut..deadly seriously gua nk p sana..doa2kan ye..

*incik Jamil n Azrul..errr..paham2 la ye..wakaka*

gua perlu kerja..kerja..dan kerja..bak kata Dr Faisal:-
"Awk apply keje kat private company, work like crazy for 6 months, get confirmed, then proceed with Master..Awk jgn bimbang, saya selalu ada utk tunjukkan jalan paling singkat utk awk semua capai cita2"..

wakaka..tapi entah nape Labuan gak yg gua nak..LABUAN LABUAN LABUAN..ngahaha..

hokey.fakta yang paling syok yg gua rasa kan..KEJE = DUIT DUIT DUIT..

gua adalah worang yg paling banyak memerlukan duit setiap bulan antara reramai adik bradik gua..seyes banyak..pelik kekadang pk cmne abah gua tanggung anak dara sorang nih..ngahahaha..seb anak dara ada sorang, kalo ada 2, 3, n sume nk kena jaga cam gua, naya~


kefale gua menyetat balik mensabotaj gua..sakit kefale..esok2 ler gua smbung menempek sekuel pelalutan ini..

tdo

tdo

ZZZZZzzzzzzZZZzzzZZZzZZZz

No comments:

Post a Comment