gucciglasogon.se

Sunday, December 21, 2014

Birthday

Harini birthday aku. Tak tau la kenapa tahun ni manjang je aku duk nyanyi kat telinga orang keliling aku, bgtau birthday aku hari ni. Maybe, just maybe.. I started to feel lonely.

Takde celebrate pape pun. Plan asalnya nak keluar date sensorang. Have some me time. Tapi poket tak mengizinkan. Kesihatan pun tak mengizinkan.

Ummi tanya tadi, aku celebrate kat mana. Nak celebrate camno eh ummi. Poket sedih ni. Haha. So marilah postpone celebration tu ke awal bulan depan. Aku tak kira. Bulan depan nak jugak date sensorang. Beli kek and celebrate sendiri.

Aku MASAK nasi beriani je harini. Sendiri masak untuk celebrate sendiri. Sendiri makan. Pastu lepak depan tv tengok cite Tamil.

Anyway, happy birthday dear myself. I love u more than I used to. Moga dikurniakan tubuh badan dan akal yang sihat, kejayaan, kebahagiaan, kekayaan, rezeki, keberkatan dan rahmat Allah di dunia dan akhirat. Moga cepat habis belajar dan cepat dapat kerja baik baik. Moga menjadi anak yang dibanggakan. I love u, myself.

2 comments:

  1. Happy birthday cik markonah meskipiun terlewart i wish jg...kikiki biar pun ejaa salah...ignore je arr kk..moga tercapai sgla cita2 cik markonah...Moga ketemu insan teristimewa...kikiki....ahak..ahak...happy birthday..meskipun trrlewat...sori..naaa

    ReplyDelete
  2. Happy birthday cik markonah meskipiun terlewart i wish jg...kikiki biar pun ejaa salah...ignore je arr kk..moga tercapai sgla cita2 cik markonah...Moga ketemu insan teristimewa...kikiki....ahak..ahak...happy birthday..meskipun trrlewat...sori..naaa

    ReplyDelete