gucciglasogon.se

Monday, February 23, 2015

Non attached attachment

Kawan kawan aku makin ramai pulak yang nak kawen. Aku kadang rasa aku too comfort being single. Tapi kadang rasa tak best.

So bila makin ramai kawan yang dah kawen, yang nak kawen, yang ada anak, yang pregnant, aku terus rasa stress. Stress bukan sebab aku nak kawen jugak. Tapi sebab aku pikir kalo semua kawen, tinggal aku je lah nanti yang single?

Aku single. Aku tak suka attachment yang memerlukan commitment. Kalau kawan rapat je ok lah tapi more than that rasa macam tak best. Tak best sebab aku sendiri yang mental. Nanti dah couple kang aku sibuk nak tau dia buat apa. Dia pergi mana. Aku sendiri pun rasa rimas kalo camtu. Camne eh nak cakap, nak ada somebody special tapi aku taknak jugak sebab nanti aku buat diri aku serabut. Gituu.

As for now, aku selesa kawan je. Takde yang special. Ehh tapi kadang nak jugak yang special. Tapi taknak lah suami. Boiprennggg je udeh. Tak suka, boleh gaduh, masam muka. Jadi laki, berani kau nak gaduh masam muka bagai? Kena petirrr kang.

Aku dalam dilema.

No comments:

Post a Comment