gucciglasogon.se

Saturday, March 3, 2012

romantic scene at KFC..:)

di suatu petang yg nyaman..bluff je..xbape nyaman sbb hujan..ngahahah..aku n kazen ku n adindaku angah pegi merendek di mydin, giant dan beberapa tmpt len dgn tujuan utk menghabiskan masa dan ringgit malaysia..hahaha..hokeyy aku tipu lagi..ekeke..prgi buat lens (yg mana lens itu sudah hilang satu, xsmpai bbrapa jam lps beli..huhuhu), n dh alang2 kan..ape lagi..menyinggah ler di kedai resipi rahsia dan pakcik Colonel bermbut putih tu kan..

masa kamikami bermain2 setelah kenyang melantak di kedai pakcik Colonel berambut putih tu kan, kamikami ternampak 2 pasangan suami isteri yg dh berusia..aku agak dlm 50 60++ la kan..sedang makan berdua di situ..saling melayan karenah pasangan masing2..seyes aku cakap, mmg sweet..their love last smpai ke tua..tapi xtaw la plak aku kan kalo mereka2 ni baru kawen ke kan..satu kapel tu Chinese n satu lagi Malay..betul2 sweet..smoga kitakita sume pn kekal la smpai ke tua ngan incik suami/puan isteri kitakita ye..kekal dunia akhirat..n bukan setakat kekal, bahagia juga hendaknya ye..:P

2 comments:

  1. semoga cinta kita juga kekal hingga ke syurga....mane u tau dia chinese & malay?? u cek i/c dorang ke??


    btw, 1st...!

    ReplyDelete
  2. wawawawawawaaaa...haha..sah2 u akan 1st..mana nk ada komen2 dari org len..
    taw la sbb muka tu obvious chinese..n ckp pn chinese..:))

    ReplyDelete