gucciglasogon.se

Thursday, April 19, 2012

hari OK dan menjadi OK

HENDAK SERIBU DAYA..XNAK SERIBU DALIH..awak outstation dan xleh dihubungi dh 2 minggu..ok..awak xpernah cuba utk contact saya sepanjang 2 minggu ni.ok..awk boleh hidup xde saya, ok..handphone awk hilang dn sy xleh cntact sbb awk xbeli lg, ok..awk online dan awak xcari saya cam sy cari awk, ok..awak xpernah cuba utk sungguh2 tunjuk yg awk seyes ngan sy, ok..saya balik umah dan rushing buka laptop n cari awk..kut2 awk perlu sy n ada masalah tp awk wt xtaw, ok..sy email awk berbelas2 dan awk reply 2 je..tu pn dulu, ok..awk jnji nk dtg cni, tp sy yg selalu kena pergi tmpat awk..tu pn byk alasan awk bg..ok..sampai bila sy nak kena terus 'ok'?kalo awk nak, awk akan cari jalan..kalo awk xnk, awk akan cari alasan..sy rasa awk dh xperlukan saya dan boleh hadapi masalah awk sndiri, atau mybe awk dh ada org lain..xpe..sy masih akan jawab, 'ok'..:(

No comments:

Post a Comment