gucciglasogon.se

Monday, October 21, 2013

interview tersalah kementerian.

esok aku ada interview SPA. Pegawai Sains.
tapi yang aku dapat adalah jauuuuuuuuuhhhh dari bidang aku.
Kaji Serangga. Kementerian Kesihatan.
sepatutnya aku tercampak kat Kementerian Sains Teknologi dan Inovasi.
Marin/Oseanografi.

aku taktau nak jawab apa hoiii kang dia tanya.
buatnya dia tanya, "berikan nama saintifik bagi vektor penyebab malaria/denggi"
aku nak buat apa?
senyum ke?
gelak terbahak bahak ke?
atau collect fail aku, p bersalam dengan panel dan "saya minta diri dulu Puan, Dato' jumpa lagi nanti."?

begitu kah?

ahhhhhhhhh stress.
baca je apa yang patut.
sikit sikit aje lah.
sebab usahkan bayang, bau position ni pun macam dah jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh je dari aku.

tskkk. sila la allocate saya di tempat yang saya boleh bagi reasonable answer to ur questions.
pehlisssssssssssssssssssssssssssssssss.

sila doakan aku berjaya melalui interview dengan lancar. dan dapat keje jugak.
hahahahahaaaaktuiih.

sapa xaminkan, aku pang berdas das sampai pengsan.
dah sedar dari pengsan, aku pang lagi.
begitulah seterusnya.

1 comment: