gucciglasogon.se

Wednesday, September 26, 2012

kenapakah.kenapakah.

aku ada satu habit yang tidaklah aku suka dan sengaja melakukannya tapi selalu sahaja berlaku secara tidak sengaja maka gara gara akan hal yang tersebut, aku kelihatan seperti sengaja memalukan diri sendiri.ada ke yang sengaja memalukan diri sendiri?

antara hal yang selalu and pernah aku buat:

1. keluar dari toilet kat Giant, selamba menarik spender aku.betulkan.padahal dalam toilet sepatutnya dah betulkan.apa jenis penyakit pun tak tau la.sekali aku angkat muka, nampak ada lelaki keluar dari toilet berhadapan sambil pandang aku.demm.mesti dia ingat aku gila.

2. tarik tarik bra, dan macam biasa.ntah dari mana datang lelaki/perempuan kat depan aku.pandang je seolah olah aku sudah gila.ahhhhchoooooooiiiiiiii

3. dalam fitting room, lupa aku bukan kat rumah, aku selamba "tak boleh keluar laa..baju ni nipis.nampak kaler baju dalam".dan bila aku pandang kat satu sudut dengan kepala keluar tapi badan dalam fitting room lagi, aku nampak sorang guy ni,pandang aku terkelip kelip.umpama sangatlah terkejut

aku tak tau kenapa aku suka berkelakuan begini.bukan sengaja buat.tapi dia like, dah jadi baru sedar.
ni namanya dah terantuk baru terngadah.baru nak malu.
berak cirit baru menyesal makan jeruk.
ntah hape hape.

1 comment: