gucciglasogon.se

Wednesday, August 21, 2013

Masjid Kerisik, Pattani

khamis lepas, 15 hb kot, we went to Pattani untuk hantar adik aku yang belajar kat sana.
otw balik tu singgah kat Masjid Kerisik ni. masjid ni baru je kena bom tapi meriam dia lah.
masjid ni jugak lah yang kes orang solat subuh kena tembak beramai2.
ramai je yang berenti singgah bergambar. tapi yang ada pun aku, angah, ummi and abah je. si Apih dah kat sekolah dia. Bujal xikut since dia dah balik PD.
gambar last 2 keping tu takde kaitan dengan Pattani.
aku snap time aku sensorang. wakaka.
nak camwhore depan org, malu.
maka marilah bergambar time budak2 ni takde.
kata blog aku, haruslahh tepek sekeping dua. bagi terselit2 sket. 

oh haa, masa otw p Pattani tu, aku ni duk perhati la tentera and polis polis dia..uiiii hensem bakhanggg.
lembut je. manis sungguh kalo senyum. aku dah berangan2 dah kalo dapat laki comel camtu.
sekali ummi aku sound adik aku, "Apih, ko nak berkawan je dengan minah Thai ni xpe. xpayah duk berangan nak buat bini..bla bla blaaa"..tsk tsk..kuat sungguh naluri mu wahai mak.
hancur impian aku nak berlaki kan polis Thai hensem tu.
musnah harapan.
terluka perasaan.
stress tau. mana tah dia tau aku tengah berangan2. musykil aku.












1 comment:

  1. wahh...bestnye...dapat pi sana...hehe....saya tak pernah lagi jalan jauh2 ni...selalu jalan dalam malaysia je....singapore hari tu pun dapat pi jambatan dia je....hehe...

    ReplyDelete