gucciglasogon.se

Tuesday, August 20, 2013

xleh suppress dah.kena express!

aku tengah rasa macam kemarahan melampau ni. aku tak leh nak suppress my anger, just not anymore.
so i'm expressing it, now!

kes nya begini, aku memerlukan satu form dari satu department ni untuk aku apply ptptn.
aku dah email beliau minggu lepas kott. before tu, this lady memang suh aku scan and email apa yang patut so aku pun dah reply. takde lah immediate reply tapi at least reply la jugak.
lagipun nak raya, what did u expect kan.
so aku reply last week and since awal raya, so xpe lah beliau tak reply lagi.
understood-able.

tapi minggu ni pun tak reply lagi?
aku email berkali kali kot.
siap forward email kat alternate email this lady lagi.
tapi sepatah haram pun tak reply.

so untuk follow up, aku call la tanya. and that lady minta nombor fax, dia kena fax kan.
dia takleh email sebab takde scanner.
ok fineeeeeeeeeeeeeee!!
aku p cari kedai yang provide fax services ni sebab malas nak p ofis department. leceh and aku memang malas.
dah dapat nombor fax tu, aku immediately email-ed her and later aku call lagi.
eh eh ehhhh..tetibe je cakap, "saya tak boleh reply hari ni and esok since sekarang ada audit. at most i can fax it to u this thursday"

hoiiiii.meng-haiwan-apakah iniiiiiiiii............
dalam email aku yang previous, aku dah mention minta scan and email me the document since it is completely worthless for me to travel almost 8 hrs only to collect the document..duit semua tu tau tak, duitttttt... 
if ko xde scanner, kenapakah tidak ko reply email aku yang dulu, bagitau awal2 so aku tak terkejar2??
and when u cant fax it immediately, tujuan apakah ko minta aku nombor fax and tak mention awal2 so aku tak terkejar2 tadi?
kenapa ko x mention awal2, or at least reply email aku?
hari hari aku ni duk bukak email, check reply from u tapi haremmmm.
ni agaknya kalo aku x call tadi, sampai sudah la email aku tu berkarat dalam folder kau, ye dak?

ahh stress.nak hantar document tu kat Kedah. masalahnya Kedah cuti jumaat sabtu. and if ko fax khamis petang, maksudnya next week baru aku boleh p anta document tu.
aku pernah minta dokumen ni dulu from a different department and dalam masa sehari je aku dah boleh collect dah. harini isi borang, esok dapat.
sebab benda tu bukannya ko kena taip pun. letterhead semua dah ready. cuma masukkan nama and few details aku like I/C and matric number sahaja.

geram betul lah.
dah lah aku ni keje asik la nak marah je ni. apa kena tah.
satgi nak p melawat family kawan aku. admit ward. miscarriage.
moga lah mood aku kembali ok.
janganlah hendaknya aku dirasuk hantu marah ni lagi.
ni pun menaip kat laptop ni pun aku rasa macam dah nak tenggelam keyboard ni aku tekan2.
dasarrr. marah kat benda lain, lempias nafsu amarah kat benda lain. 

No comments:

Post a Comment