gucciglasogon.se

Saturday, December 7, 2013

bad day

my bad day agaknya harini..but i'm doing quite good. enduring well. suppressing anger very well.

1. pergi kedai makan, gaya ekslusif gila. lampu pun malap ala romantik gitu. theme suram kot. n bila minta sos cili, diberi botol sos. kalo warung ok lah buat macam tu. faham lah. tapi kedai tu xde image warung sangat pun. hurm. kalo begitu, nanti kami minta nasi putih, akak angkut rice cooker sekali ye. kalo minta telor dadar pun, bawakkan telor mentah n kuali sekali ye?

bukannya aku ni bangsat sangat hinggakan bab ni pun nak berkira. no! cuma macam tak sesuai la service dengan style kedai. agak mahal la jugak seposen dua. pinggan mangkuk men campak2 je depan pelanggan. apakahhhh?

2. balik singgah beli topup, uncle tu baling je topup tu atas meja. ok takpe. mungkin dia tak sengaja. tapi duit balance pun men baling je atas meja. apakahh? terbantut niat nak beli NyamNyam. kalo ku tau begitu, aku campak je duit kat meja dia. lagi cun kalo semua duit syiling seposen.

apalaaaahh. awak tu berniaga uncle. jangan buat macam tu. rude. nanti pelanggan lari. contohnya saya. saya ni bekas pelanggan dah tau. kecik ati i tauuuuuu.

3. sampai rumah, mau pakai mask yang baruuuuuuuuuuuuuuuu je beli (aku beli mask, tu point nye..hehe) siang tadi. tengok expired date, lagi seminggu. powder mask. mana sempat pakai semua oii. baru nak feeling gegirl2 pakai mask semua ni tauuuu. kena jadi boyish gamaknya sampai ke tua aku ni.

ok dah banyak membebel. pat on my back for enduring very well. hehe. it's good, if only i could stay enduring well this way. huahua.

Mommy.

No comments:

Post a Comment