gucciglasogon.se

Monday, December 30, 2013

powerful combination..

bila mereka berdua bergabung..aku seperti biasa.. terdiam..

Tn Haji: sekarang ni nak buat homestay pun susah. saya buat rumah dua biji pun dia dah duk tanya "apahal Pak Aji ni..nak bukak cawangan baru la tu"

Prof: buat je rumah lagi satu.. senang.. cadang awal awal.. susah sangat kat sini, tuu..seberang sana ada..hahaha..

Tn Haji: haha..orang perempuan punya graf emosi ni turun naik..tambah pulak nak menopaus ni..kita ni kena pandai la jaga hati depa.. nak maintain graf bagi naik je yang susah tu. ..

Prof: betul tu.. orang perempuan ni emosi lebih.. benda kecik pun nak membebel.. memang camtu lah. meleter je. i kalo wife i bising bising, i diam je. tak layan. buat tak tau je.

Tn Haji: saya ni, kalo Mem merajuk, senang je i pujuk. ajak kawan kawan datang rumah. sah sah dia kena masak pisang goreng ke, keropok ke..haaa masa tu baik lerr. ok lah lepas tu. 

ohhh..agaknya mereka lupa..atau tak terperasan..bahawasanya aku ni perempuan.
perempuan yang emosi tu aku.
yang suka berleter tu aku.
yang menopaus tu..err..bukan aku.

aku dah cakap dah. bergabung je dua orang ni, hilanglah kemampuan aku nak membidas balik. jadi pelajar yang baikkkk je aku. haha.

redhaaaa.

No comments:

Post a Comment