gucciglasogon.se

Friday, December 6, 2013

katanya Dukacita. tapi aku tak kecewa

Keputusan temu duga yang telah Tuan/Puan hadiri bagi jawatan yang tersebut adalah seperti berikut: 


Jawatan : PEGAWAI SAINS GRED C41 (KAJI SERANGGA)

Tarikh Temu Duga : 22/10/2013
Keputusan Temu Duga : Dukacita anda tidak berjaya dalam urusan ini.

aku tak rasa pelik pun. sebab SERANGGA kot. miahaha. dah expect awal2 dah. tukang interview tanya, "harini almost semua xde qualifications yg kami nak..tapi takpe lah..tell me anything u know pasal serangga"... and aku pun dah jawab "i'm sorry but honestly i know nothing about insects"..



dah jawab begitu, lagiiii nak expect dapat ke?

kang kalo memandai jawab tahu, buatnya dia tanya, "ok then please tell me scientific names for mosquito, flies and ants.."..mengucap terus aku kat situ.

xpe. rezeki orang lain.

rezeki aku kat tempat lain insyaallah.

No comments:

Post a Comment