gucciglasogon.se

Monday, April 20, 2015

#survive day 2

It's my second day. Breakfast makan kueteow beberapa suap. Lapar sangat dah. Tapi ada sos tiram, end up coughing and throwing up. Maka kosong balik perut.

Lunch minum air milo kotak dan honeydew dan air. Makan jugak honeystar sikit. Lapar. Harini lunch facilitator provided nasi ayam.. terliur jugak tapi gigih tahan nafsu makan.

Tadi dinner dah tak menahan, lapar yang amat. Makan nasi tapi tak habis pun. Dinner beli kat luar.

Esok dah tak boleh makan nasi. Lusa la pulak kalo nak makan. Oh ye, now aku kat Penang, bawak students untuk amali subject Food Processing, 3d 2n. Ahad-selasa. Esok petang gerak balik Perlis. Then the next day datang Penang untuk second group pulak. Kental sungguh diriku.

Aku semalam pakai yang arm sling tu, untuk restrict movement tangan aku. Tapi malam sakit jugak. So tadi aku tak pakai arm sling, aku pegi sibuk buat keje sama sama dengan students. Tapi tengahari mula lah dah rasa sakit. Aiyookkk. Bertabahlah.

Esok macam kena ber arm sling lagu ni.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment