gucciglasogon.se

Friday, August 21, 2015

Hidung kembang

Rasa macam lama gila tak tepek gambar sendiri. Mbahahaha. Pernah dengar tak kata kata ni, "disebalik 2 selfie seorang perempuan, ada berbelas selfie yang tak menjadi". Pernah dengar?

Aku la antara perempuan tu.

Oh ye. Sebelum aku sentap bila orang cakap, meh aku bagitau siap siap.

1. Hidung aku memang jenis kembang. Sebab aku bangun pagi pagi suka jolok thumb dalam idong. Aku pun tak tau kenapa. Tapi tu habit.
2. Muka aku berminyak. Tepek la bedak banyak mana pun tetap la nanti oily. Foundation dah lama tinggal.
3. Jerawat pasir. Ek elehhh. Lek la. Tu tandanya aku ni remaja muda belia.

Ok mokcik ngantuk.
Banyak rasa nak bercerita tapi tobat lenguh taip pepanjang pakai phone ni. Dulu lek je tapi sekarang maklumlah, dah tua.


posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment