gucciglasogon.se

Saturday, October 22, 2016

Here.. again

Hi.

2am. Rasa rapuh lagi.
Kenapa la hati susah sangat nak pegang janji Tuhan.

This is why I think that I dont really into people. Liking people. Very disturbing.
Emotionally.

Semalam, dan harini, Alhamdulillah. Sangat gembira. Then I realized. Hati memang gembira. Tapi akal kata jangan.
So following what my akal says.. and here I am now. Writing, whining.

Hati gembira sebab F.
Then akal ingatkan. F has somebody special. Very special.
Akal ingatkan lagi, jangan gembira. Seadanya sahaja.

Sebelum ni mampu bersahaja walau hati ada sedikittt rasa aneh.
Semalam gembira kerana hati ada satu rasa.
Harini seharusnya kembali bersahaja, tanpa rasa..tapi akhirnya disini juga.

Mengadu.
Luah apa yang tak terluah pada orang.

Ntah. I hate this feeling. Very much.
If only I could turn back time, I would never do what I did.

Kalau lah rasa ni cuma sekadar suka.
Kalau lah..

Bukan nak beremosi.
Cuma nak meluahkan.
Cuma meluah bukan dengan zahirkan dengan kata kata.
Takkan pernah dengan kata kata.
Yang mampu, sedikit luahan. Disini.

Dan di hati. Banyak.
Takpelah. Allah ada.

People may say i'm out of my mind.
That at one time, i'm okay.
And at other time, i'm not.

Just know.. no matter how okay I said I am, inside, I am not that okay.

F. Aku sayang kamu.
Cuma sayangku tak bersambut.
Sayang kau tak sama dengan syg aku kt kau.

Allah. Ingatkan aku. Dimana aku duduk.
Dan di mana dia berdiri.

Hati, teruslah bertahan.
Mata, berhentilah bertakung air.

Allah. Ajar aku untuk terbang.
Atau sambut aku bila jatuh.

Terluka.

No comments:

Post a Comment