gucciglasogon.se

Monday, August 11, 2014

Alone

Aku dah kat Arau. Alone. Sebelum datang sink kemain lagi takut la, cuak la. Ehh mengada kan ko. Macam la tak pernah duk sorang. Housemates aku semua tengah cuti sem. Aku dah cuti 3 minggu so bawak bawak la bertaubat. Marilah kembali ke Arau.

Malam sebelum datang sini, aku tengok cite Paku kat Prima tu. Tu yang melampau sangat takut. Pastu sebab hantu hantu dah mula nak melawat lawat balik..itu yang lemah. Kikiki. Sampai sini semalam, rumah bersepah. Dah lah tengah hujan, ribut bagai dengan penat drive. Aku drive lama gila. 9 jam nak nyampai. Selalu 7 8 jam camtu. Aku rasa tak sedap ati semalam so bawak pelan je. Dalam bawak pelan tu pun macam macam jadi. Tu kalo rajin nanti aku cite len.

Aku dah berdebar debar. Sebab aku yang last balik cuti haritu and rumah memang dah neat kan. Ni bersepah. Adik aku dah balik rumah sewa dia dah. Aku bukak pintu rumah luas luas. Bukak lampu kete. Cari pisau lipat aku. Misplace mama tah dalam kete. So armed with a pepper spray, masuk jugak check pintu dapur semua. Sebab sebelum ni dah 2 kali kena umpil pintu tu. Alhamdulillah takde kesan umpil. Tapi pelik gak la.kotak tu berat kot. Camna boleh tebarai dengan buku dalam tu semua.

So lepas dah check semua, angkut barang n panaskan bekal yang bawak dari kampung, kemas sket sket terus tdo. Takde pulak rasa takut hantu tu. Gamaknya penat kot. Tapi pagi tadi elok je terjaga awal. Takut ke tak le minta penampar ko niii.

Haritu, takut satu hal.. kemain sedih nak datang sini tu satu hal. Cuti lagi lelama. Masa salam n cium abah, mata dah berair. Ehh drama. Haha.

Now, i think i'm enjoying this. Macam sebelum ni. Duk sorang sorang. I have the whole house to myself. Pastu sunyi je. Cuma takde kawan sembang la kan. Tapi takpe. Disebabkan aku suka cakap sorang sorang, lets treasure the moment. Cakap dengan diary aku ni pun kategori talking alone gak kan?

No comments:

Post a Comment