gucciglasogon.se

Tuesday, August 12, 2014

Tetiba

I missed him. Out of blue. I really do. I missed that moments when we were strangers and still malu malu.

Allah.
Let him feels this feeling.
Let him knows how much i miss him.

Allah.
Sekiranya benar aku untuknya, ghaibkan lah aku dari pandangan cinta lelaki yang cuba mengalih rasa ku untuknya. Zahirkan aku pada pandangan MHJ.
Sekiranya benar dia untukku, ghaibkan lah dia dari pandangan cinta perempuan yang cuba mengalih rasa nya untukku. Zahirkan dia pada pandanganku.

Namun sekiranya dia bukan untukku..dan bukan pula aku untuknya, ghaibkan lah perasaan kami terhadap satu sama lain.
Redhakan lah aku. Kerana sesungguhnya aku tau aku akan sangat terluka dan kecewa. Pegang dan bimbing aku di jalan Mu supaya tidak aku terpaling. Ikhlaskan aku.

Allahu Rabbi.

No comments:

Post a Comment