gucciglasogon.se

Tuesday, November 25, 2014

PokerFace

Aku bukan lah suka sebenarnya memalukan diri sendiri. Tapi ntah kenapa benda memalukan selalu jadi kat aku. Ke sebab aku ni pokerface n shameless? Kahkahkah.

Tadi cruise around islands kat Langkawi. Pastu singgah kat Pulau Tuba. Aku nak pegi kedai runcit tapi xtau jalan so aku tanya la guy kat jeti tu. Pastu dia offer moto dia suh guna. Pegi kali pertama dengan dia. Pastu kedai tutup.

Sembang dengan dia.

Me: Abg buat sewa yeh moto ni?
Guy 1: Eh tak lah. Buat sewa moto lain. Ni moto sendiri guna.

Pastu pegi kali kedua kedai tu dengan sorang student ni. Dah siap beli semua n sampai jeti semua dah tengah beratur nak naik bot. Aku tengok abg yg bg pinjam moto tu xde. So aku tanya sorang lagi guy yang ada kat situ.

Me: Eh mana tuan moto tadi? Nak pulang moto dia.
Guy 2: SAYA LA TUAN MOTO NI.
Me: Eh? Bukan moto abg tadi ke?
Guy 2: Bukan. Ni moto saya.

Kahkahkah. Patutlah masa sampai dia pandaaaang je. Gila malu ah. Nasib la aku ni bangsa tak tau malu. Muahahahahaha.

Bak kata sorang crew bot ni, "awk ni kalo campak kat somalia pun boleh hidup kalo camni".

Yang penting, muka kena tebal.
Muahahahahahaha.

Ni dia bukti betapa tak malu nya aku pose camni kat depan jeti depan Pulau Tuba. Hahahahahaahaha.

No comments:

Post a Comment