gucciglasogon.se

Sunday, September 6, 2015

Last Resort

Hi myself.

Seems like gonna have to start being fren with this blog again. A really good fren.

Nobody to talk to.
Talk = Letting out of whatever I am feeling.

Aku ni jenis suka bersembang.
Tapi tak suka sangat mengadu or cerita apa aku rasa kat orang. Rasa macam apa yang aku nak sampaikan tu, orang tak faham. So end up aku jadi macam ehh dia ni faham tak. Ke faham benda lain dia ni.
Gitu kekdahnya.

Nak cerita kat fb? No lah.
Alangkan yang aku share jokes or bukan masalah peribadi pun ada few people keep calling me "meroyan" "emo" whatnot.

Kalo nak ikutkan, aku taip tu sambil gelak gelak kot. Tapi ntah kenapa la mereka punya judgement ni macam binawe sket.

Kalau dah aku xsuka cerita kat orang, xcerita kat fb, takde kawan nak bercerita maka jawabnya sini je la penyudahnya ye.
Cousin aku cakap aku suka memendam. Taknak cerita. Dah tu kalau cerita pun aku rasa orang tak faham, acanerr?

Menulis kat sini senang, orang tak kenal aku. Orang takde nak sibuk judge aku. Takde jugak hateful comments. Dan rasa lagi puas dapat sembang sini. Padahal bukannya ada orang baca pun. Aku yang tulis, aku yang baca.

Takpe. At least aku tak berjalan seperti zombie sebab rasa terbeban, emotionally.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment