gucciglasogon.se

Monday, September 7, 2015

Mereka Nak Apa?

hi myself.

dah lama rasanya takde unsur mistik dalam hidup ni. Alhamdulillah. syukur sangat sangat.
ada tu ada la cuma not as severe as before. takde lagi penampakan unsur pelik pelik, takde lagi bunyi panggil panggil. aku kan, walaupun dah selalu nampak, takut tu ada lagi okeh. gila kau tak takut.

tapiiiii, sejak seminggu ni aku notice yang aku start having those dreams balik dah.
mimpi tengok orang dibunuh.
mimpi aku dibunuh.
mimpi jatuh dari tempat tinggi.
mimpi kena gigit dengan harimau.
mimpi lalu depan harimau yang kaler hitam tu.

haritu sekali aku tengah sakit yang amat sebelah malam. batu karang aku tu la kan.
dari pukul 11 duk ehek ehek sakit tapi malas nak bangun.
bangun pun bukan hilang sakit. so lantakkan.
pejam mata, tido tido ayam tapi dalam pukul 3 pagi tu dah tak tahan sangat sakitnya.

tapi ntah kenapa masa aku nak bukak mata tu, aku teringat insiden yang aku bukak mata, benda tu betul betul atas muka aku. dalam sejengkal dua je lagi dari muka aku. ni pernah jadi dulu sekali.
tapi sebab dah tak tahan sangat sakitnya, plus rasa nak pee, gagahkan jugak bukak mata.

sekaliii boleh pulak aku terpandang pompuan rambut serabai. muka macam hitam hitam hangus gitu.
bongok okeh. aku dah la nak terkencing. nasib la tak terkencing kat katil.
masa tu aku rasa macam ahh ni khayalan je ni. tapi now bila pikir balik, aku nampak pompuan tu atas muka aku lepas aku bukak mata dah. not the same yang aku nampak dulu tu.

stress aku.
boleh tak jangan mengganggu aku ni.
aku ni pentakut okeh
tak tau apa yang dia nak sebenarnya. or should i say apa yang mereka nak.

kadang kan, rasa macam aku share badan dengan benda lain.
camne eh nak cakap. macam aku nak sangat buat something ni tapi rasa macam ada benda lain yang suppress and empowered me. so sudahnya aku jadi stress. contohnya gini, aku naaaaaaaaak sangat pegi library, tapi rasa macam badan aku ni taknak bagi. macam push aku supaya tak pergi. padahal aku sendiri naaaaaaaaaaaak pergi. bila jadi gini, aku jadi serabut tau. sebab apa yang aku nak buat, tak dapat.

sebab tu kekadang kalo benda gini nak buat, aku kena on the spot.
takyah nak pikir 'ohh esok nak g sana. esok nak setelkan tu ni'. konfem tak jadi.

ke sebenarnya tu kemalasan berleluasa?
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. gila.

ok now, seriously. kembali pada kisah asal.
benda tu nak apa sebenarnya ye?
aku takde menuntut ilmu pelik.
takde pulak aku pergi punggah barang mereka.
tak pernah pulak bersapa dengan mereka. ok pernah la tapi takde la direct conversation pun.

nak apa sebenarnya ni?

No comments:

Post a Comment