gucciglasogon.se

Saturday, October 27, 2012

berpisah

aku pernah contact dengan seorang artis nasyid ni dulu.time tu aku form 4 or form 5 camtu.
aku hormat dengan dia.gila respect.
dia kawen masa aku form 5.
dan baru aku tau harini yang dia dan wife dia dah berpisah
he had 2 kids with her

sebelum ni aku tengok status fb dia, aku takde la expect yang dia betul betul alami
aku ingatkan sekadar luahan or lagu lagu dia
tapi harini baru aku tahu
dia dah berpisah dengan wife dia
aku pun tak tau kenapa aku sedih bila tau
aku tengok diorang macam happy je

tapi takkan aku nak tanya apsal bercerai
tak wajar.tak patut.bukan hak aku.
tapi aku sedih.tak tau kenapa.
hurmm..dia pun dah jumpa orang baru
and he really is in love
i can see that

aku harapkan dia betul2 bahagia
macam yang dia reply komen aku kat fb 

aku: akmal yg saya kenal 5tahun dulu tegas orangnya, yakin dan tahu setiap apa yg dia buat.i believe u are still the same as the one i knew before..oldebes!slmt hari raya juga!

dia: Insya'Allah.. I juz wanna b a better person.. And I wanna build a better new life.. Pray for me kay.. :)

hurmm
kenapa eh aku sedih
sebab aku kenal dia sebagai seorang yg sentiasa yankin dan tegas dengan keputusan dia dulu?
atau sebab aku pun berada dalam situasi yang hampir sama dengan dia yang mana aku rasa aku akan jadi lagi sedih bila my 'dia' jadi begitu?
jadi sedih macam yang artis ni rasa?




2 comments:

  1. aku 1st! Artis mana ni? Hehe........

    ReplyDelete
  2. sedih betul bila baca kisah penceraian orang lebih2 lagi yg dah ada anak...

    ReplyDelete