gucciglasogon.se

Tuesday, July 2, 2013

sampah pun sampah laaaa

salam and hye!
lama menghilang kan? jangan ditanya kemana. malas nak ingat. 
cis. macamkan ada orang kesah.

hurm. back to Arau. menanti projek yang tak boleh nak conduct lagi.
weather tak cun.
barang nak turun laut tak ready.
aku pun tak rajin.

babies kat rumah dah bertambah. currently dah ada 12. Putih, Bulat, Sipit, Nan, Ceknin, Ibu, Tett, Mekbuas, Mei, Mektam, Belang and ;agi sekor takde nama lagi..:P

perangai makin manja. mengada dan menjadi jadi.
haritu duk rumah 2 bulan disebabkan ada hal yang tak dapat dielakkan and suddenly datang sini, terasa rindu sangat kat diorang. bila sesekali balik, hoihh semua nak kena dukung cium peluk gosok.

harini students ada exam and alhamdulillah subject yang aku handle bersama, diorang boleh jawab. 
sangat gembira!
tapi tetiba dapat mesej, 

"Miss, assignment splicing and knots saya dah hantar tp dalam namelist cakap xhantar",
 "Miss, report sea survival group saya dah hantar kat tuan haji tp dia misplaced agaknya"

huhu..baru puji sket dah tetiba jadi macam ni..dah hantar kat Tuan Haji, p la consult dia. yang mai duk tanya aku ni apsal. huhu. tapi tak sampai hati pulak nak marah. yang patut consult aku, diorang p consult Tn Haji n begitu lah sebaliknya. mana la aku tak menggelegak.

dah la aku ni bangsa tak rajin nak p kampus. ofis aku pun aku tak jejak kaki.

takpelah. buat lah selagi termampu.
tolong mana yang boleh.
dah since test and assignment memang aku mark dengan strict
salah satu perkataan, dikira SALAH ye.
and jika kopipes, keep on dreaming to get full marks.
memang tak lah.
presentation pun sila in english ye. bantai la broken pun as long as english.
dengan Tuan Haji korang boleh gelak gelak and main main but its a big no no with me ye.
I've even locked the door once. mana la tak marah. kelas pukul 3, 3.45 baru nak masuk.
itu pun aku dah kasi can start kelas lambat setengah jam.
lagiiiii nak lambat 45minit.huh!

aku baru sedar bahawa sesungguhnya aku kat luar class and dalam class adalah completely different person.
jangan tanya aku kenapa.

dulu dah set rules diorang tak boleh address aku as "akak" anymore.
it's a strictly professional relationship.
address me as either "Miss" or "Ma'am" sahaja.
tapi yang ada kes terpencil p bantai panggil aku Madam ni kenapakah?

i am not yet married.
tsk..tsk..

entry macam sampah kan?
ala takpe aku jugak yang baca sudahnya.
got to get ready. budak bilik berdua ni mau p mengionizekan kaki kaki mereka.
aku?tukang teman.
dan tukang makan capati kat kedai sebelah.

till then,
Me.

1 comment: