gucciglasogon.se

Wednesday, September 11, 2013

isu bontot yang jelita

aku rasa aku sangat jelita.
haha. introduction tak mau kalahh.

mana la aku tak merasa aku ni jelita.
semalam 2 kali kottt. aku p CMart, beli barang aku and cousin aku. cousin aku dapat tempat sama dengan aku kat sini, so dia datang sekali dengan aku, p daftarkan dia, cari rumah dia, beli barang semua semua lah.

so yesterday aku p lagi la merayau rayau cari barang sket. aku pakai long dress kaler pink and kat satu kaunter ni, aku terperasan akak ni baru lepas pandang and jeling. macam mana ye nak cakap, macam masa aku toleh kat dia tu, terus dia toleh pandang tempat len. haa camtu laa. aku tak paham apa motipnya. aku syak mesti beliau cemburu sebab aku jelita kot.

ntah ntah kan, aku je yang terperasan. padahal member tengok orang belakang aku. haha. lantak.

tapi semalam lagi sekali, aku p makan kat kangar ni. lepas dah letak semua makanan aku kat meja and bangun nak p amik sos, cousin aku bagitau yang this young lady belakang meja aku duk ushar bontot aku.

amboiii..aku pun apa lagi, otw balik ke meja aku, aku tenuuuung ja dia. dia pun macam tenung aku balik. ehh aku pedulik pe.
sepanjang makan tu, aku pandaaaaaaaaang je muka dia sampai la dia bangun and nak keluar. so aku ushar bontot dia lama2. dia terperasan, uiiii pandai kot nak kalih kalih badan. ishh. lagi kau elak, lagi syok aku ushar. memang aku pandaaaang je. sudahnya dia membebel apa tah kat kawan dia, dengan muka tak puas hati. sambil pandang aku. aku pandaaaaang je lagi. haha.
kecut jugak sebab aku jenis penakut. tapi aku tau kawan lelaki aku ni ada sekali. takkan berani punya lah ladies tu semua. jahat kan.

hahahaha. apa boleh buat. aku bukan lah jenis berani.

aku pun tak tau kenapa hangen sangat aku semalam.
mungkin sebab dia ladies kot.
kalau lelaki tengok, aku paham. tapi sila jangan salah faham ye. bukan bermaksud aku rela orang duk ushar bontot aku. tapi lain species so aku faham. tapi kalo aku notice guy yang pandang, aku buat muka la jugak. kau berani nak tenung2 lelaki? berani biar bertempat la. karang tak memasal kena sepak free free je dengan diorang. BUT, ada tempat yang perlu berani lawan, perlu la jugak. haaa camtu.

tapi kalau perempuan pandang, series aku tetibe rasa, "ni mesti nak ngumpat"
padahal member tu pandang je pun.

kalo ko nak pandang, silakan. tapi dont let me catch u while u're xray-ing my body.

maybe sebab dress aku ketat kat hip kot. tu je dress yang aku bawak kat sini. aku tak pakai seluar sebab aku tengah sakit perut and pinggang so i didnt want to wear outfit yang boleh pressure bahagian abdomen aku. that's exactly why hari isnin haritu aku pakai kain batik, sweater, stokin, jalan kepit time p klinik. balik dari klinik, siap p makan lagi. tuan kedai tu macam tercengang pandang aku masa aku masuk kedai dia. wakaka. agaknya dia ingat laki aku bawak bini dalam pantang p makan. bawak adik ipar(cousin) aku sekali. ehhhhhh seperti biasa, aku peduli apa. pandang tercengang dengan pandang cari gaduh itu lain ye.

kat klinik pun semua pandaaaaaang je aku.
dan lagi sekali, aku peduli apa. yang sakit nanti, aku. bukan depa.

balik rumah, bukak tudung, maka terus ikat rambut tinggi tinggi.
lengkap dah kan pakej?
tinggal nak pakai pilis dengan param ja.
bengkungg pun boleh kalo nak pakai ni.

ohh jauhnya melencong tajuk.
ok kesimpulannya, aku memang jelita.
dan si jelita ni ingin menggoreng karipap dan keropok.
well, jelita from Terengganu. mana nak lari dari keropok.

cis melalut lagi. 
okbye.
jelita pergi dulu!

9 comments:

  1. paling x suka bila ada orang pandang2 bontot ni...hahaha...

    ReplyDelete
  2. kalau perempuan, xpe la...tapi klau lelaki, gila geli geli....haha...

    ReplyDelete
  3. huishhh apa yg xpe nya
    ingat ni,
    "kerana bontotku begitu berharga"
    wakaka

    ok tetibe terbayang lelaki duk tenung bontot lelaki len
    geli geleman makkkkkk

    ReplyDelete
  4. Long time no visit.. Haha.. Setia jg si ahmad dgn "jejarixpandaimenari" hahaha. Weird title you hv there dear. mcn geng miley serius? Cereus? Cyrus? Kejadah aku tak pandai eja nama janda tuu dgn tarian bontot nya... Bontot3 everywhere.. Jgn butthurt sudah..

    -Nerakajahanam-
    tagline:" kini menghantui kembali"

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe finally kanda the hell is back!
      haha. janda2 pn meletops top topp ooo
      hehe. ahmad memang setia. the hell je hilang. menjejak syurga kah?
      haha.

      tagline: "dihantui kembali"

      Delete