gucciglasogon.se

Wednesday, August 15, 2012

aku perlu "motivasi".wakaka

aku adalah dilanda kemalasan melampau lampau ni..tak taw la kenapa..sesungguhnya..sebenarnya amatlah malas sekali..nak menaip tu banyak benda..nak buat tu, rajinnya haprakk.tara ada

lately ni aku rasa gila bosan life macam ni..sebab takde apa nak dibuat melainkan tidur, online, tidur, online..tolong mak aku masak pun camne sangat..gitu gitu je.aku ni memang malas kalau nak disuruh memasak.genetik sape pun aku taktaw.wakaka.aku lagi prefer cuci pinggan mangkuk periuk kuali dari memasak..sebab aku kalau dah memasak, dua hidangan aku amik masa dekat 4 jam nak siapkan..mati kebulur dulu orang nak makan

aku risau banyak benda la..aku rasa insecure.aku pun taktaw kenapa.nak ikutkan, tak patut pun rasa camtu..ntah..macam kan sebelum sebelum ni xpernah rasa.apa aku merepek pun aku tak taw ni

aku sembang sembang ngan kawan aku ni sorang..dia punya jawapan, simple.."Mikir wat mende gok" dan "Doh mu mikir sangat tu bakpe"..pikir pikir balik, ada la jugak betulnya..asik la duk fikirkan dan risaukan masalah, bukan boleh settle pun..laaagii tambah masalah ada..so aku rasa better aku tunggu dan lihat je..ada rezeki, ada la..dan better juga untuk aku terus tanya je pada pihak yang sepatutnya rather than aku pandai pandai decide sendiri..kalau kau pepandai decide sendiri tanpa tahu apa masalah sebenarnya, maka akan terjadilah macam kes kes sebelum ni..haru biru..hancusss

tapi still jugak aku rasa risau.
kefundekan sungguh.
degil betul jiwa raga aku ni.
sebab aku rasa, people can change just in the blink of eye.
sekelip mata je berubah manusia ni.tapi aku risau pun, apa aku mampu buat?cuma risau je kan?
so, BELIEVE..percayakan takdir Tuhan dan percayakan orang yang dah Dia bagi kat aku selama ni.
BELIEVE.
TRUST.
FAITH.

tapi kalau dah kau tetibe rasa nak terus menyakitkan aku lagi dengan tindakan kau, and dengan berbuat camtu kau boleh happy, do it. its ur call after all.

cuma satu je aku minta.kalau kau rasa memang dah xnak jadi part of me, part of my life, be honest.
jangan sakitkan aku dengan tindakan kau.
boleh?
and also, never ever comfort me with lies.i'll be ok even if u hurt me with the truth.tapi caye lah aku cakap, sekali kau tipu aku, memang sodaqollahul'azim la..takde de aku percaya kau lagi

eh.apa aku merepek ni.
abaikan je k.
aku rasa ni sebab aku terlampau tensi nih duk tanpa sebarang rasa tertekan untuk siapkan assignment, study cam dolu dolu saat aku muda belia.

ni kang japgi ada la anon cakap kat aku macam macam lagi.
ada yang kata aku bodoh.
ada yang kata aku ni tak puas hati dengan semua pendapat orang.
ada yang kata aku ni cam b*bi la (aku pn musykil..b*bi ada ke yang boleh menaip?)
ada jugak yang kata aku bajet hot la..dan ditambah lagi, "orang terengganu memang macam ni agknya"
aku tak paham apa yang tak puas hati sangat.gigih pulak tu baca entry aku yang lama lama dolu.

nasihat aku, cukup cukup la membodohkan orang, menghaiwankan orang, menuduh aku hot (tuduh tuuu..tuduh..wakakaka)..go get a life laa..save the drama for your mama.hidup aku tak terjejas pun.masalah aku pun tak bertambah.berkurang pun idokk.

eh.ni aku ke sape yang perlu nasihat ni?

No comments:

Post a Comment