gucciglasogon.se

Wednesday, August 22, 2012

raya 2012

aku tak berapa rajin nak cerita..wakaka.kang aku rajin kang aku merepek repek k..taruk gmbar dulu..esok lusa dah tua tua kang boleh nak diimbas balik zaman raya sebagai anak dara nih..

ada few gambar aku dengan kawan aku bertiga tu, kitorang keluar 'beraya' la kononnya..nak pergi beraya rumah kak ti..sekali terbabas ke KFC (yang ni memang dah plan sebenarnya)..dan2 nak bergerak ke escalator, tetibe ehh TERmasuk Pizza..semua pandang pelik je..raya pun melantak pizza.aku pedulik pe.bukan pakai duit kau.ngahahahahahahahaha..

raya pertama tu kan, fast food pnya restaurant ni tak applicable untuk kami bermakan makanan bersama sama bersantai santaian..dengki kau kan?take away je boleh..tu mesti sebab korang takleh beraya.kan kan kan?so pe lagi..terus la kami terbabas ke pantai..elok dah siap makan makan, ehh terbabas lagi..terbabas pegi bergambar gambar..tu yang end up dengan gambar kat pantai time raya pertama

time makan kemain tak ingat dunia kan.aku punya je kemain syok.ayam je 2 ketul, dengan snack box nugget, extra cheese n extra large air teh o ais limau KFC..itu sumbangan dari KFC..yang sumbangan Pizza nye, aku amik personal punya size sajaa..aku bukan makan sangat pun..saje menggatal..itu pun with Larva Cheese + Deluxe Cheese.. dah makan pun macam kerasukan jin tanah, nak bergambar kemain sekor2 cover perut.semput tahu?semput.mengah.orang dah la ramai kat pantai..balik rumah je aku dah cuak nak pergi weigh berat..ngeri wooo..tak rela aku..sampai skang ni aku tak timbang2 lagi..matikklaaaaa

tapi ni semua ni gambar raya pertama n kedua je..raya ketiga nanti la aku transfer dulu.kalau rajin

to anon anon yang dah ready nk hentam aku tu, aku cakap awal2 ye..aku memang gila bergambar tapi sesungguhnya aku tak gila publisiti..so toloooonglaa ye..

aku rasa tadi aku malas nak menaip naip ni..tapi aku macam biasa..terbabas lagikkk.lantak.nih gambar gambar meroyan..gambar dengan family takde sebab aku tak pakai tudung so aku tak upload

ni anak kepada mak sepupu aku..xtaw apakah nama hubungan kami..wahahaha
 raya ni bebudak friendly kemain dengan aku ye..ingat nak dapat duit raya la tu..kan kan kan?
asal hulur tangan je nak dukung, lajuuu je ye korang ye?
tapi hang semua dapat apa???habukkk pun taraa..*gelakjahat*

ni raya kedua

budak ni pun ada virus camwhore..jangkit ngan aku kut

sama..yang bertenggek kat sebelah tu kazen aku..sibuk nak enterframe ko b..puihkk..rosak gambar akak kau yg sopan

destinasi terbabas

seni la ni konon




ada lagi gambar raya first and second tapi kena resize dulu..lembap tenet nih..k lah aku nak menambah berat badan lagi

selamat hari raya hari untuk kita bersuka ria setahun lalalaaaa laa la laaa laa....... aku ucapkan pada semua!

No comments:

Post a Comment