gucciglasogon.se

Wednesday, August 29, 2012

mari muntah di pesta buih sabun muda mudi..ngahaha..aku dulik pe korang muntah.



panjangnyaaaa tajuk
tapi macam biasa.tajuk tak memberi sebarang makna kepada entri.ini adalah entri beramas mesra edisi jarak jauh antara seorg pencinta yang dahagakan chentaa kekasihnya..puihkkkk

my teddy adalah seorang bangsa yang agak sedikit kayu..jadi bila dia romantik atau mengeluarkan kata cinta yang kadangkala benda tu biasa je tapi aku rasa extraordinary sebab my teddy ni kan veryyy the extraordinary one laa i tell u.jadi haruslah aku mengabadikan #pengsanteddybaca# saat saat itu..di mana lagi kalau bukan di sisi blog tercheeentaa ini.tua tua kang, jadi kenangan

eh apasal tetibe terbau perfume orang lelaki?aku dalam bilik ni sensorang
tak pernah pula aku angkut atau seret mana mana lelaki ke dalam bilik aku secara paksa, rela atau secara desakan.
kalau teddy..itu tak payah bersusah payah
dengan rela hati.eh
haha.macam biasa.aku terbabas lagi

aku cuma nak buat orang rasa loya and muntah je
sila la baca dan sila la bersiap siaga bagaikan hendak berperang lagaknya bila membaca entry ini
tapi kan.ada certain perkataan telah aku ganti dengan perkataan yang sinonim
aku kan memang dasarrrrr
PEMALUlahhh sangattt

ahh lantak

SAYA: awak. nk tny
DIA: tnye le
SAYA: awk suka sy yg dulu atau sy yg skang?
DIA: ?
DIA: mksud?
SAYA: yela.perangai.habit.mngada.gemuk.kurus.semua la
DIA: so mn satu yg dulu mn satu yg skarang?
SAYA: xtaw.depends pd apa yg awak rasa/notice
SAYA: u like me more or u like me less skang?
DIA: dulu ke skarang tetap org yg sama
DIA: org yg sy cintai dan syg
SAYA: syg n cnta awak xpenah berubah or berkurang even sy sllu buat perangai ngan awak?
DIA: xberubah syg
DIA: mkin bertmbh

sila muntah sekarang.
sila sakit hati sekarang.
sila menyampah sekarang.
sila bengang tahap babun sekarang.
sila laa
silaaaaaa

No comments:

Post a Comment