gucciglasogon.se

Sunday, August 5, 2012

apabila puasa, maka staf di bahagian academic U** pun menjadi slow kah otaknya?

apsal la ye benda benda remeh pun nak kena ulang banyak kali ye?kau tu dah sememangnya kerja kat bahagian akademik U**, takkan la benda basic pun taktaw..

aku tengah nak setel satu form ni..and it required my bachelor certificates..sekali dengan exam transcript..aku takde certificate ni sebab tak dapat lagi..n aku pulak nak pakai urgent..ei memang bengang betul.aku tak faham ke dia yang tak faham?

aku: saya nak tanya.mana saya boleh dapat degree certificate saya ye?saya nak guna..urgent..
dia: oh.kita baru je nak pos.sign pun tak siap lagi..kita akan pos kan awak punya final sem result dengan certificate ni to u n u boleh guna sampai konvo nanti
aku: urm..lama lagi x nak dapat?
dia: this week baru pos..maybe next week la dapat
aku: saya nak pakai urgent.sbb sy nk apply something.takut kang delay pulak
dia: oh ok.awak boleh print je transkrip akademik awak tiap sem dari portal.amik stamp utk sahkan
aku: saya nak certificate..bukan transkrip akademik
dia: oh kita baru nak pos.kan ramai yg nak kena setel.awak print la akademik transkrip awak dari portal

aku rasa nak mencarut2 dah.dia ni paham bahasa ke tak?
kan aku cakap aku nak degree certificate.bukan acdemic transcript
that was simply very different things la
tu pun susah nak paham?
orang len pun puasa jugak tapi takde la bengap sangat
kalo aku lambat apply and sangkut gara2 kau lambat bagi cert tu n jawapan bodoh tu, kau nak bayar balik ke 50 hengget yang aku beli pin number tu?
sial.
aku ni dahla sesak.50 hengget pn mahal tau dak?
tak paham la aku
siyes tak paham.

nasib aku call tadi pakai phone bapak aku
kalau pakai phone aku tadi, memang selamatt la beliau cium dinding lagi
aku pun tak paham habit aku ni
aku marah benda len, phone jadi mangsa

bengang betul.apsal la kau ni bodoh sangat?
urgent a bodoh.urgent!
tak reti?

sial.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete