gucciglasogon.se

Tuesday, July 31, 2012

period.

period aku dah lambat 4 hari..biasanya tak pernah pulak jadi sejak setahun kebelakangan ni..memang cycle cukup2 28 hari..kalo lambat period je tapi tak senggugut takpe la jugak..ini period nya tak, senggugutnya tetap..aku rasa dah nak dekat seminggu aku punya period pain ni..kalo period boleh la jugak nak menelan ubat seketul dua..ni tak

aku tdo malam pun mengigau sakan..perut sakit punya pasal, masuk mimpi bagai..

apsal eh tetibe je?aku takde stress pun..dah habis study, nak stress pekebende nye..dah buntu dah aku ni..adalah sangat tak best hokey sakit sebab senggugut ni..bak kata sorang nurse tuh "rasa macam ada kelapa yang nak keluar dari vagina"..perumpamaan kemainnn

tapi lebih kurang camtu la sakitnya..dengan rasa perut semacam kebas pun tak, tak kebas pun tak..rasa macam perut dah gila ketat..kat bawah rahim rasa bengkak..belum lagi pinggang memulas cam nak putus.sakit kepala lagi..loya toksah cakap la.cramp kaki.huh.sungguh tak seronok.tu pasal tiap kali period n tgh senggugut aku lagi prefer berkurung dalam bilik

family aku dah paham sangat la..kalo kang tetibe aku kua p bilik air pakai kain batik rupa nak terlondeh tapi tak, rambut sanggul tinggi, stokin lagi dan jalan terbongkok2, kepit2 dan berkurung dalam bilik..maka takkan ada la yang berani buat lawak dinosaur ngan aku..period2 ni aku adalah sangat cepat bertukar menjadi seorang HULK

kang aku makan nanas muda kang..kompom laju je dah x sangkut2..

2 comments: