gucciglasogon.se

Friday, July 20, 2012

menangis..meraung..pujuk diri sendiri..

hurmm..blurr..rasa sedih tapi air mata dah xberapa nak keluar..tahu perasaannya?macam nak pecah dada and macam nak gila rasanya..pernah dengar ayat ni?


pernah lalui tak moment macam ni?aku pernah..aku nangis sorang2 dalam kereta..drive sorang2..air mata memang xberhenti mengalir..3 4 jam..and that moment, even air mata keluar macam apa dah pun, half of myself pujuk..cakap yang aku kena benti menangis dan it's ok..apa sekalipun yang aku hadapi and penyebab sedih aku, it's ok..everything is gonna be just fine..pernah alami tak?sedih kan time tu?air mata bukan nak berenti tapi makin laju..tapi lepas dah habis menangis tu kang insyaAllah ok tapi ada certain time yang tak berapa ok sangat..it hurts..

tadi aku bagi wish yang mana wish tu menyakitkan hati aku..tipu la kalo tak terasa apa pun kan..but for his own good..kalau itu yang dia nak..even aku tak rasa aku mampu lagi nak lepaskan dia..kalau itu yang boleh buat dia bahagia, why not?

aku tak boleh ikutkan apa yang bad side of me nak..kena consider perasaan orang lain jugak kan..

but its hard..u know..to pretend like we dont care and dont even felt hurt that the truth is, we are..we care and we are hurt..tapi siapa kita nak lawan?sebolehnya nak dia dengan kita kan, xpernah nak lepaskan..xnak lepaskan..tapi kalau dah genggaman kita kat dia tak kuat dan genggaman orang lain pada dia lebih kuat, nak pula genggaman dia pada orang lain tu jauh lebih kuat dari genggaman dia kat kita, siapa kita nak halang?

kita nak ke bahagia, tapi dia tak bahagia dengan kita?kalau kita nak dia bahagia, kita kena pilih jalan yang lain..yang mana kita tahu jalan tu takkan buat kita bahagia, tp as long as dia happy, its ok..

teddy pernah cakap kat aku, dia nak aku buat apa yang boleh buat aku bahagia..sebab pada dia yang penting aku bahagia..dia xbahagia pn xpe..tapi aku taknak camtu..aku nak dia bahagia..mungkin kami berdua boleh bahagia, tapi kita tak tau rancangan Tuhan kan?

i love him so much..really..

and i missed him..

minta maaf la ye ada terkeluar nasihat bukan2..tadi nak cerita pasal time menangis tu je..huhu..anyway, selamat berpuasa semua..:)
 

No comments:

Post a Comment