gucciglasogon.se

Friday, July 27, 2012

mimpi basah di subuh hari di bulan puasa

2 hari lepas, aku mimpi something.three things to be precise.tapi bukanlah 'basah' punya mimpi..basah tu basah (maafkan ayat BM aku) tapi mata yang basah.dah lama tak dapat mimpi yang bila bangun je dari tdo tu, mata aku basah..aku pun dah lupa bila last time aku mimpi yang membasahkan mata aku

aku mimpi pasal Teddy.*silamuntahawal2*
tapi mimpi ni ada 3 parts..each parts tu macam bersambung2.
between all those 3 tu, aku akan terjaga lepas tu terlena balik.maka next mimpi pun sambung.tapi semua pasal Teddy.wuuu.

Part 1
aku mimpi Teddy ajak aku pergi rumah dia..aku dah gila gembira.kot2 la ada sesuatu untuk beliau dan saya lakukan.wakaka.sekali bila kami berdua ni dah masuk dalam rumah dia, dia introduce aku kat wife dia dan lagi 3 ex gf dia..dia jemput nak buat makan2.gila kau tak sedih?

dan nak menambah lagi kesyahduan di subuh hari, aku dengar la Teddy ni nyanyi lagu sebaris dua, cm tengah gembira2 gitu.then wife dia sambung nyanyi lagu tu smbil memasak2 di dapur.aku punya pendam rasa time tu memang tak terasa sebarang rasa la

sementara nak menunggu wife dia masak, aku join ex gf teddy.aku tnya dia, "awak PUN ex teddy ke?"
and that girl pun jawab "ye".aku pun tak sure adakah aku seorang 'ex' dalam alkisah mimpi aku.aku punya dah pedih ulu hati time tu tapi nahan la jugak.that girl hug aku, menangis2.aku pujuk dia, cakap yang its ok sedangkan jiwa raga aku nak pecah berderai jatuh ke lantai bergelimpangan.

aku punya derita sampai la dalam mimpi tu aku leh cakap "cepatlah bangun dari mimpi ni.tolonglah cepat bangun" kat diri sendiri.

aku minta diri nak balik tp aku xde duit sebab teddy yang amik aku sebelumnya.so wife dia bg aku DUIT.org kata kalo mimpi duit ni ada benda tak elok nak jadi.na'uzubillah.minta jauh.

sedih.kan dah berair2 mata aku tetibe ni.baru mimpi.kalo betul2?agak2 aku akan gila tak?

so aku terjaga

and guess what, mata aku berair2.basah.sedih.aku taknak jadi gitu.dipermainkan.huhu

aku sambung tdo.so part 2 pulak

PART 2

aku pergi bercuti ngan teddy n kawan2.aku, teddy, and lagi 3 kawan kitorang pegi satu kereta.bercuti mana pun aku tak taw.pulau rasanya.

dah dalam kete tu aku ngan teddy duk rapat2, rugi la tak ambil kesempatan terhadap kelemahan beliau.so aku pegang and sentuh la teddy.sekali dia marah2 aku.

dah teddy marah, aku pun apa lagi, lagi la aku buat yang dia marah.wakaka.then sampai kat satu pulau ni.kitorang semua decide nak overnight situ.time tengah duk tepi cerun tinggi, aku jatuh.dan Teddy langsung tak ambil kisah.memang tinggi cerun tu.aku jatuh dah nak cecah air, nasib ada tali yang dari mana datangnya pun aku tak tau smpat grab aku

dan teddy xkisah.langsung.

terbangun lagi.sambung part 3

PART 3

so sambung dari part 2 punya mimpi.malam yang kitorang sampai tu, kitorang ada macam dinner punya gathering ke apa tah.aku dah bersiap, duduk kat satu meja ni.n aku nampak teddy lalu tepi aku dengan pompuan lain.aku panggil pompuan tu (aku pelik apsal aku xpanggil teddy) tp diorang buat xdengar dan pergi duduk meja lain.girl tu lawa.tinggi.rambut pun ala2 artis gitu.pakai kebaya.Ela namanya.

lagi la parah hati aku

kenapa aku mimpi gini?teddy aku dah ada girl lain ke?ke sebab aku banyak sangat pikir n rindu dia?dia gila busy lately.

kalo teddy pegi outstation pn aku demam, aku xtaw la kalo teddy tinggal aku nanti camne.merana separuh nyawa aku agaknya

eh.aku nak pegi bazaar.dah janji dengan cilik2 cilik kecik kecik cili api
kopak kopak

2 comments:

  1. "kalo teddy pegi outstation pn aku demam"
    -BAGI AKU GELI GILA AYAT NIE... PHUIIIIIIIIIII!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. phuii pun hang baca jugak
      aku taknak la komen lelebih
      hang kena rasa sendiri baru hang tahu apsal aku ckp gitu..:)

      Delete