gucciglasogon.se

Saturday, July 7, 2012

sape yg sembelit berhari2 dan loya2 tp tak muntah?

hoi rakyat jelata sekalian..wawawawa..lama rasanya aku tak online..hampir 36 jam..wakaka.okay tak kelakar.ni aku nak tanya..ada tak korang yang sembelit dah berhari hari?atau yang loya loya tapi tak jugak muntah..ada?kalau ada, meh aku tolong..nescaya lepas habis baca entry ni karang, berlari lari la korang masuk tandas..wakakaak

aku sebenarnya rindu teddy..serius tak tipu..rindu gila..tengahari semalam aku call dia..sebelum ni jarang dia jawab kalau call or sms..aku call sebab aku risau..aku sms langsung dia tak reply..online pun tak..nak marah tu ada..kecik ati..bengang, semua ada..tapi pada aku tak guna kalau aku tak mengalah and amik jalan untuk tahu dan selesaikan persoalan demi persoalan membelenggu akal dan fikiran..ehh.lagu akak Ziana..wawawa..

aku call tu dia jawab and bagitau yang dia ada training kat satu tempat ni..tempat adalah dirahsiakan demi menjaga maruah kami..ngahaha..tu mula la tu otak nak pikir bukan bukan.aku sekeh kang.dan dia jugak minta maaf sebab tak reply sms..kredit takde..urmm..mahal sangat ke rm5 untuk topup and bagitau dia pergi mana?malam last contact was wednesday..sebelum2 tu lagi badan aku dah buat perangai..and bila dia hilang dan 'disappear', terus demam..aku kan bangsa pompuan yang mengada..asal kena tinggal je mesti demam

sejak semalam, last contact tu, seyes..aku rindu dia gila gila..time berjaga, asik la kepala aku duk pikir pasal dia..dia okay ke tak..dia ada masalah ke tak..tengah tensen ke tak..tengah risau ngan pape ke tak..hari ni aku memang dari pagi teringatkan dia..tak tau kenapa.

few days back then masa aku belum call and bertahan tanpa contact dia, aku rasa aku okay..rasa rindu tu ada..tapi aku lawan..tapi bila dah dengar suara balik, terus hilang semua tembok tuh..aku rindu dia.rindu sangat.rindu nak usik dia..rindu nak buat dia marah.rindu nak pujuk dia bila dia merajuk.rindu nak mengada ngada dengan dia.rindu nak tengok dia senyum.rindu nak tengok muka nakal dia bila dia usik aku.rindu nak tengok dia merajuk dan cemburu ngan aku..rindu nak tengok muka manja yang mengada2 dia.rindu semua..

aku rasa kalau aku tak call dia semalam, aku takde rasa down macam ni.kan?entah.tak tau nak cakap camne.tak reti.aku cuma tau satu benda.I MISSED HIM so much..:(

nak pulak badan tengah tak sihat macam ni..memang mengada ngada aku tu melampaui batasan yang telah ditetapkan oleh undang undang akta 1554.huhu.time badan tak sihat, tau2 je la kan..

i missed him..seriously..how i wish he is here..i need him..i need him to complete my other half..ramai orang dalam dunia ni boleh bergelak ketawa bersama dengan kita..dan buat kita ketawa..tapi ada seorang je yang boleh buat kita tersenyum dan ketawa even time tu air mata dah bergenang dah pun..aku dah jumpa orang tu..aku tak nak orang lain..betul..aku nak dia..

Tuhan..tolong ye..aku tak nak orang lain..dia dah lengkapkan apa yang kurang pada aku..dia ajar aku jadi lebih matang dan bersabar..

aku rindu dia..rindu sangat2..aku tahu, nak tunggu next week dah tak lama..tapi ntah..rindu sangat..kalau la aku leh cakap cmni kat ati aku kan bagus.."hoi hati..jangan nak rindu2.sila sabar dan tahan sampai minggu depan"..i wish..i really wish

i missed him..so much..

kan dah melalak2 lagi aku..

teddy..saya rindu awak..rindu sangat2..tapi saya tak nak cakap kat awak depan2..saya dah selalu rasa cam saya yang terhegeh2 kat awak..saya tahu semua tu jadi sebab awak busy..saya faham..tapi saya dah malu nak ucapkan selalu kat awak..rasa macam saya je yang rindu awak..tapi awak tak pun..saya tahu tu perasaan saya je, pikir bukan2..jadi saya rasa baek pendamkan je..safer..tapi saya nak awak tahu..saya rindu awak sangat2..rindu sangat kat awak sayang

melalak lagi

huhu..oktuje entry kali ni..kang kalo aku taip lebih2 kang aku menangis tak berenti..badan dah tak sihat, mental takkan tak nak disihatkan juga..

mana yang sembelit dan loya tadi?sila la berlari2 ke tandas skang.entry ni dh habis

3 comments:

  1. 1st : sabaq la noh.... x ke mono teddy hang tuh.. :D kui3

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyoolahhhh
      smlm mimpi dia
      wuuu
      gila teruk dah aku ni

      Delete
  2. hahaha.. kat aku x dop org rindu pown... muahahaha

    ReplyDelete