gucciglasogon.se

Tuesday, July 3, 2012

hoi rakyat jelata

hoi rakyat yang melata di seluruh Malaysia woi.boleh tak kalo aku nak menyumpah2 dan marah2 woi?boleh tak woi kalo aku nak jadi seorang yang ego yang-semua-mesti-ikut-kata2-aku dalam dunia?boleh?

TAKKKK BOLEHHH

kau je boleh.kalau aku yang buat sekali, naya aku kena.kau buat berkali2 apsal kau xmarah diri kau sendiri weh?

ego tu tak salah.tapi biar la bertempat.jangan sebab ko taw ko tu istimewa, ko boleh pijak2 kepala aku sewenang2nya.jangan sampai aku menyesal bagi kau taraf istimewa tuh.kang aku tarik balik kang

nih lagi satu.apesal semua orang nak buat aku sakit hati ni?

aku bengang taw x?benganggggg

3 comments:

  1. Nape ni...malas la, benggang la..its not so good tau, lama kelamaan akan jadi panas baran..I selalu ke blog semua pembaca actually..kadang komen kadang tak jea.

    ReplyDelete
  2. tgah datang bulan la ni...

    ReplyDelete
  3. abil: i mmg panas baran tp lately nih berganda2 je marahnya..
    aku_skandal: apsal tiap kali aku period ko tau?ko share uterus sama ngan aku ke woi?huhu

    ReplyDelete