gucciglasogon.se

Tuesday, July 17, 2012

saje je suka suka




semalam time aku post entry semalam, aku ada nampak satu gambar aku ni..gambar tu terselit celah album kenduri 20 march..bila tah aku amik..


abaikan pemandangan indah kat belakang aku.dan abaikan muka aku yang merenyam nak berposing sendirian berhad.yang aku nak tahu, betul ke aku pakai tudung berinner tuh buat aku nampak macam mak orang?adalah seorang hamba Allah yang perasan-dia-hensem-so-dia-kata-aku-mak-orang ni cakap aku nmpak macam mak orang pakai camtu..iye ke?

nasib nampak macam mak orang, kalo nampak macam mak ko?xke ko jugak yang gila nanti merayu rayu kat aku suh balik umah ko?wawawawa..bang, lenkali cakap pakai lutut plak ye..ko memang satu hiburan untuk aku.

ok tu je lah.aku tak berapa nak sihat.hidung berair je..nak kata aku ni drug addict, xde plak..sakit badan, demam dan batuk.itu la aku dah cakap.aku memang tak bleh xde teddy.kompom aku demam.mengada betul badan aku.hempuk kang

No comments:

Post a Comment