gucciglasogon.se

Sunday, July 1, 2012

korang dah tdo ke woi?

dah 5.30 tp aku belum tido lagi..petang tadi banyak gila tido..bangun tido pagi pukul 8, mandi2, xsempat nak tukar baju lagi dah tertido balik sampai pukul 11..keluar bilik, tengok nustan pukul 2 and makan kek apollo sebab baru nak insaf diri nak makan ubat sebab dah xtahan dah..tengok tv cite Tere Naam tu pn sampai pukul 3 je aku rasa.tertdo lagi dekat couch ruang tamu.sampai pukul 6..ni baru rasa sedikit mengantuk..tadi x tdo pun sibuk duk apply2 keje online..

ni lah akibatnya.penangan demam.dah 4 hari.ehh 5 dah.huhu.macam orang xberapa nak waras je aku rasa diri sendiri nih.haru biru sungguh.rambut aku tocang tinggi, macam orang baru bersalin, stokin aku 2 pasang pakai, seluar 2 helai, kain batik sehelai, tshirt lengan panjang lagi..sejuk nak mam.sejuk tapi badan berpeluh2

makan ubat, ok la 3 4 jam.pastu sakit balik.ubat dh xberkualiti ke aku yang makan ubat ikut suka hati aku?

aku rasa badan aku ni sabotaj aku ni.asal teddy xde, mula nak demam2.ni badan sape sebenarnya, badan aku ke bukan?nak men sabotaj2 plak.huhu

tapi xsemestinya sebab tu je kot la aku rasa.ni annual punya fever aku ni.

package memang complete, pening, migrain, loya, muntah, sakit perut n pinggang, kaki ketar2, badan panas n perit kalo kulit aku tersentuh ngan baju or air, batuk, berlendir dalam perut aku.aku xleh minum milo dah skang nih.minum je, dalam perut aku jadi berlendir2 dan berkahak.adalah sangat sakit keadaan tersebut.tapi aku macam biasa la kalo bab makan minum ni, insaf sehari 2 je.hilang sakit, aku minum balik

aku nak tido lah

badan dah berpeluh2.sejuk.kipas on.berpeluh juga.mlm ni aircond adalah direhatkan.kang sakit tekak balik

ooohhhhhhhhhhhhhhh banyak betul masalah

selamat pagi semua.dan selamat tido dan bangun pukul 10 pada diri aku

No comments:

Post a Comment