gucciglasogon.se

Monday, July 16, 2012

baby pun tahu..:P

hoi hoi hoiii rakyat jelata..aku ni tengah bergundah gulana..sedih bangett ni.tapi biar lah yang tu.malas nak cerita.cerita pun kemain complicated nak kasi paham..aku punya la bertahan tak nak 'buat' sesuatu tu..tapi tadi aku gagal..bila aku gagal buat, maksudnya aku kembali ke point asal..seyes susah nak bertahan untuk menjauhkan diri dari orang yang kita sayang.kan?takpelah.aku mengalah lagi kalo tu yang terbaik..:)

abaikan hal itu.kita cakap benda benda gumbira sahaja ya sodare sodari sekalian

aku pelik la..yang pasal LGBT tu kan..aku sebenarnya takde la expert atau reti sangat nak mengulas2 bagai ni kan..cuma aku pelik la..diorang tak rasa pelik ke?especially yang Les and Gay tuh..cmne diorang boleh berhubungan dengan yang sama spesies ye?maksud aku hubungan yang 'pelik' tuh..tak rasa geli ke?

setakat yang aku perasan la kan..budak2 sekalipun, kalo minta kiss, diorang takkan kiss kat mulut kalo dua2 sama spesies..tapi kalo spesies berlainan, adalah sangat diterujakan untuk kiss mulut..aku pn geli sebenarnya..even dengan kids..tp geli pn, dah budak nak kiss, xkan nak cakap 'eh ko pehal kiss aku.aku lempang kang'..budak2 kat sini maksud aku kanak2 yang bawah 2 tahun ye..kang ko cakap aku comolot dengan budak 7 8 tahun plak..aku bukan pedophile ye.aku lempang kang 

ada sorang boy ni kan..umo nak masuk 2 tahun rasanya..suka benar comolot dengan aku..biasa kalo aku cakap 'Fahmi..sayang ciklong sket mehh', dia akan datang kat aku n suakan mulut dia..cmne aku nak cium pipi dia pun, kompem akan tercium atau dibiarkan cium mulut dia jugak..bukan sekali hokeyy..berkali2..

ada satu time tu kan, aku punya cousin ada sekali dengan aku..lepas dah budak Fahmi ni aku cium, dia panggil la..cakap suh sayang dia..sekali budaknya buat donoooooo je..boleh?haha.pelik aku..ape sedap sangat ke dik ko cium ciklong?kalo ciklong cium ko, kompem dapat air liur ko berbakul2..wawawawa

kalo dengan gegirl, jarang la nak comolot ni..ada jugak la sorang dua tapi camtu2 je la..

oh ye.comolot versi aku ni bukan comolot yang bernafsu ye.aku hempuk kang sape cakap aku gitu.aku kiss macam kiss pipi je la pun.

aku pelik.kalo budak2 pun faham dan boleh geli untuk berciuman sesama spesies nih, apsal orang dewasa ada yang tak faham dan pilih untuk 'berhubungan' dengan spesies yang sama?seyes geli siott

ni gambar Fahmi yang sngat suka comolot ngan aku..satu aku nak warn.jgn nak kutuk2 pakaian aku macam maid.aku cabut bulu kening seko2 kang..time tuh aku tgh bertungkus lumus time kenduri kat umah makcik aku..dan disebabkan aku tangkap cintan ngan budak2, aku curi tulang n cilok budak Fahmi ni kejap..

GAMBAR SUDAH DIREMOVE..:)

dah tu je aku nak cakap.ngantuk.nak tido.esok aku nak pergi comolot2 lagi.tenaga kena cukup.wakakaka

8 comments:

  1. Mak oii garangnya awk ni, nak komen pun risau gak takut nanti kena cabut bulu kening!! tau mau garang2 tau,,relax relax...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk.bukan ke dah cabut ke bulu kening awak?nak cabut lagi sebelah tu ke?wawawawa

      Delete
  2. Usah disebarkan aurat yang terbuka..
    Kelak nanti berpanjangan dosa..
    Walaupun sudah tiada di dunia..
    Dosa tak terhenti bahkan makin berganda..

    Sekadar mengingatkan.. Maaf andai terasa..

    ReplyDelete
  3. GAMBAR SUDAH DIREMOVE..:) ala...baru je nak tengok gambar.....gambar comolot ke tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..gmbar tu xsesuai untuk kanak2 ribena bawah umo mcm u..wakaka

      Delete
  4. jom bercomolot! puih..mulut bau basi

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tdo air liuq mmg taknak kalah bro
      ko kan suka dolu2?lupa?wawaawa

      Delete