gucciglasogon.se

Wednesday, July 18, 2012

mengada itu aku.aku bukan mengada

aku sendiri rasa macam aku ni adalah sangat mengada.apsal eh?sebab aku tak boleh berenggang dengan teddy lama2..aku pelik la..pelik sangat2..ni sejak beberapa minggu ni dia busy memanjang, maka aku apa lagi..demam memanjang.ni pn xde sign to get better pn..aiyyoo

dan bila aku demam, aku jugak tahu yang aku akan jadi manusia yang sangat cranky..semua benda tak kena..untungnya aku punya teddy ni penyabar and layan je semua karenah meroyan aku..itu pasal aku suka teddy..dia busy memang la busy..tapi at certain point, dia tahu camne nak cover balik semua time yang dia busy tu

aku xfaham sebenarnya..kenapa tiap kali teddy is away, aku akan jadi xsihat, even sehari pn, nak jugak demam..nak kata rindu sangat2 tu xde la sangat sebab dah terbiasa tapi pelik la aku..apsal ye?kalau orang lain aku rasa, belum tentu lagi sabar nk melayan aku

2 3 hari lepas kan aku ada mimpi yang aku kena kawen paksa..xtaw nape lately ni aku punya mimpi banyak berkisar sal kawen..kes kawen paksa plak tu..yang aku mimpi tu kan.aku mimpi kena kawen paksa ngan someone ni..langsung aku xkenal n teddy plak macam dah xkisah..bertahun aku kawen ngan lelaki tuh tapi still aku xbg dia sentuh aku.cakap pn x.duk menangisss je teringat teddy.macam novel x?wawawa..mimpi aku leh wat cerita..kalah ombak rindu

aku cite la kat teddy mimpi aku tuh..sekali dia cakap kat aku something..senyummmm je aku..hehe

"itu dalam mimpi je.realitinya, awak kena kawen paksa dengan saya.mau?"

ngahahaha..apa plak xmau kan?xtah paksa pun saya nak juga..

dan pastu aku tnya balik, "habis saya kan selalu demam bila awk xde..kalo kita kawen kang camne?"

jawabnya.."awak amik spender saya yang belum basuh.cium bau.baik lah demam awak tu karang"

cis.aku hempuk pale dia boleh?

No comments:

Post a Comment