gucciglasogon.se

Monday, July 2, 2012

aku mmg suka letak tajuk yang xde kena mengena dgn entry

benci betul la camni..aku sebenarnya memang la nak kerja.part time pun boleh tapi masalahnya apsal di distributekan merata2 ceruk alam nih?aku ni nama je orang Terengganu tapi aku mana la nak tahu tempat2 kat Terengganu ni..kalo aku sendiri yang drive ke kuala terengganu tu pun aku boleh sesat..cari CIMB bank pun 4 5 kali salah masuk jalan and sesat.inikan pulak tempat bersepah2 nak kena cari kat Terenggani nih

aku ada dapat kerja part time..2 minggu je..introduce packing rokok ke apa tah.kerja pun 3 jam sehari and gaji pun boleh tahan..aku kan tengah gila mengumpul duit nih..susah bila kewangan dah sedikit goyang nih..

aku rasa pun aku kena tangguh dulu untuk further study..sedih tu ada.memang ada.xbleh nak tipu la kan tapi aku rasa aku xpatut la mementingkan diri sendiri.memang ada scholarship.itu kalau dapat la kan.and kalau dapat sekalipun, xmungkin cukup sebab aku nak buat research yang require aku untuk travel 1 malaysia.semua nak kena pakai duit.dengan client2 yang xbayar duit abah, mana nak cekau 4 5 ribu sebulan?

angah nak sambung degree, adik aku number 3 diploma, sorang lagi pun belajar lagi..untuk belanja je dah 3 4 ribu kat situ..kereta lagi nak kena bayar, belum lagi masuk kereta yang bikin masalah.bil2 air api semua tu dah beratus sebulan, nak makan lagi

rasa nak menangis pun ada..aku nak sambung belajar..semua dah aku ready.supervisor aku dah cari, tajuk dah ada.tinggal nak execute je.sedih.nak menangis tapi aku xleh la nak pentingkan diri sendiri.xboleh

aku cari keje dulu.at least boleh bantu mana yang patut.and aku boleh buat pjj.lagipun aku buat research mode.xperlu masuk kelas bagai.so weekdays aku kerja, and weekend aku conduct research.walaupun aku rasa aku xberapa mampu tapi at least i give it a shot.work out or not, it is never my job to decide.He knows the best

korang jaga diri elok2.

sakit perut plak.eh.aku basuh baju tadi.lupa nak sidai.aiyyoo.ni kalo ada anak mau nye aku lupa bagi anak aku susu nih.

No comments:

Post a Comment