gucciglasogon.se

Sunday, December 9, 2012

Cikgu Mama vs Ammar

buah hati cikgu
nampak itu budak berambut berduri duri?
itu lah buah hati cikgu..Ammar
dia ni kan, awal awal masa aku masuk kelas dia bila aku tak mengajar or aku tengah free dulu, dia jual mahal tau..dia budak pra dekat tempat aku mengajar dulu
lama lama dah tak malu..aku suka cium dia. memula dia macam malu jugak la sebab kengkawan dia usik tapi lama-lama dah tak. 
dah manja dengan aku dah.dah duduk atas riba.
bila aku minta dia cium  aku pun, elok je cium
sebelum tu, haremmm...kalau dia refuse, aku akan saiko dia

"Ammar, meh la cium cikgu.sekali je.tadi cikgu dah cium Ammar"

" Tak mau lahh"

"Ammar tak sayang cikgu ye?"

"Sayaaangg"

"Banyak ke sikit?"

"Baaaaanyaaaaakkkkk"

"Kalau banyak, Ammar kena cium cikgu.sekali je.kalau tak, cikgu merajuk.dah takmo datang kat Ammar lagi dah"

"Yela yelahh"

then terus cium aku. ngahahaha. takut aku dah taknak pergi kelas dia lagi dah.
kengkadang tu, ada yang tanya bila nak datang lagi kelas diorang. suruh janji yang aku akan pergi kelas diorang la.seronok.lagi seronok bila diorang panggil "cikgu mama" or siap mengaku aku ni ummi dia lagi.ngahaha.sweet sangat diorang.*padahal kau yang menggelupur sebab dapat tittle mama n ummi.huahua*

Ammar ni kan, lama lama bila dah selalu sangat aku cium dia, n dia pun rilek melepak kat riba aku, bila mintak dia cium aku haritu, ehhh tak nak dah cium pipi. dah nak cium mulut. apa ni Ammar..mama tak comolot dengan lelaki lain tau. nanti mama kawen kang, baru dibenarkan. akakaka. *gatal mode activated*.

Ammar ni lagi satu haritu, kemain selamba dia time tengah melepak kat riba aku, terus dipegangnya 'sesuatu' tersebut. muka dia macam muka pelik camtu. sekali dia tanya, "cikgu, ni apa ni?"

ohhh apa yang harus dijawab. maka terkebil kebillah diri ini ketika itu.
marah bakal Papa kamu nanti kang Ammar. kamu rasmi dulu.

itu boleh dikira mencabul ke?
aku report boleh?
ok tak klaka lagi.

Ammar, Syafiq, Thaqif, Zahim, Safwan, Fahrin, Wani, Kamalia, Safirah, Iqbal, Adam and the rest..
mama rindu kamu..:(

No comments:

Post a Comment