gucciglasogon.se

Tuesday, December 11, 2012

emergency

tadi pagi aku call ummi. adik aku yang jawab. katanya ummi aku sakit kepala n tak terlarat nak bangun. around 2 hours macam tu tetiba abah aku call, tanya sibuk tak. then suruh aku cari tiket, balik on the spot. bila aku tanya kenapa, abah just jawab sebab nak celebrate something esok malam. adik aku yang kat Thailand tu pun balik sama.

aku rasa ada benda yang tak kena. sebab abah aku call aku berkali kali semata mata nak tanya pasal tiket aku, dah beli ke belum. adik aku yang gila jauh tu pun boleh disuruh balik. lagipun tak pernah jadi macam ni. semata mata sebab celebration. lagipun takde event pape untuk disambut bulan ni or bulan lepas or bulan depan. birthday aku memang bulan ni tapi sangat tak logic. tak pernah celebrate aih sejak dah tua ni.

harap harapnya takde apa la yang menakutkan jadi.
dah tak pasal pasal kerani kerani kaunter tiket bas pun aku sembur tadi.
3 kali aku pergi kaunter tu, 3 kali tu la tutup. bulan lepas pergi pun, asik la rehat.
kalau dah tahu kerani tu sakit, cari la ganti or tambah pekerja.
yang tinggal kaunter pun, tinggal nombor handphone xboleh ke?
senang nak contact.

takde orang nak ushar pun kalau letak phone number company kat situ.

2 comments:

  1. assalamualaikum......lama x masuk sini....ko apa kabar?

    -akuskandallxxx-

    ReplyDelete
  2. wslm..hehe
    aku sihat2 aje
    ko pe cite?itu la aku ckp, buat blog satu, senang aku ushar2 ko jugak
    hukhuk

    ReplyDelete