gucciglasogon.se

Sunday, March 15, 2015

Makan

There we go again..

Aku kan agak cerewet bab makan. Lunch nasi last hari rabu.. then sabtu (semalam) baru makan nasi lagi.. tu pun half dari kuantiti biasa. Tadi paksa jugak makan, telan la dua tiga suap.

Apa kena pun aku tak tau la. Sudahnya kalo kejadian ini berterusan maka aku akan jadi walking skeleton la sudahnya. Pastu bila Doctor inject aku dengan B Complex, baru reti nak menangis bagai. Jadahnye la perangaiiii.

Now kat kedai makan. Lapar tapi tak tau nak makan apa. Tapi taknak la perut kosong je so keluar jugak makan. Aku order bihun goreng n sirap limau. Tapi aku punya spec adalah begini:

"Sirap limau satu, limau perah je. Kulit jangan letak sekali. Bihun goreng satu, xnak kicap sotong, xnak sos tiram, xnak sayur, taknak segala bagai hiasan daun bawang, bawang goreng smua tu".

Harap nya tukang masak ni tak merosakkan mood aku untuk cuba makan dengan memperkosa makanan aku. Harapnyaaa.

Kalau x, i'll definitely be a starving walking monster.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment