gucciglasogon.se

Tuesday, March 24, 2015

Mulut manusia

Pakcik Reflexology: badan awak tak kuat. Awak akan selalu sakit sakit. Tak ada ubatnya.. sampai ke sudah camni..

Pakcik: KakLong sihat? Sian kaklong.. banyak hari yang sakit dari sihat ye?

Kawan: Ehh, kau ingat ada ke lelaki yang nak dengan orang yang selalu sakit macam ku ni? Takde ok?

Terasa la jugak seminit. Tapi kisah pulak aku dengan kata kata korang? Ngahaha. Sebab aku tau aku kurang sihat maka aku sedar aku tak perlu bazirkan masa sihat dengan bersedih.

Sebab tu aku do silly things.
Sebab tu aku treasure every time I have.

Despite the fibroid adenoma, usus radang, perut nipis, darah menitik kot mulut hidung tiap kali muntah, jantung yang tak kuat, low blood pressure, food allergies, pinggang selalu bengkak, tulang belakang bengkok, I lived a happy life almost 26years though.

I can survive all of these.
Jadi kalo takat kata kata korang tu, mak incik tak heran ye.

Korang bukan Tuhan.

#i'msuchatoughwoman
#ispeakfluentsarcasmthanudo

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment