gucciglasogon.se

Saturday, March 21, 2015

Tak selesa

Aku rasa macam aku jahat la. Ke ada jugak yang seangkatan dengan aku?

Kadang kadang, no matter how hard a person tries to make me feel comfortable being around him/her, aku takkan rasa selesa. TAKKAN.
Kadang kadang, a person doesn't have to do anything pun for me to be comfortable around him/her. Memang selesa dah pun.

Masalahnya kalau bersebab, logic la jugak.
Ni aku punya sebab adalah 'sebab aku tak suka dan sebab takde sebab'.

Tapiiiiii, bila dah terhutang budi, terpaksa la pura pura macam ok je takde pape. Padahal hati membentak. Tapi tu lah, dah terhutang budi, orang baik dengan aku. Tapi masalahnya adalah aku ni rasa tak selesaaaaaaaaaaa.

Stress lah.
Jangan lah hendaknya nanti esok aku buat keje gila.
Jangan lah hendaknya aku lupa budi orang kat aku.
Gagahkan jugak lah jiwa raga ni. Nak jumpa kawan yang aku rasa tak selesa being around tu.

Bertabahlah.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment