gucciglasogon.se

Thursday, May 8, 2014

Dayang Senandung and Babysitter

Aku tak tau lah aku salah dengar or pelancong tu memang perli aku tadi. Elok je berselisih dengan aku tetiba dengar lagu "*** senandung..bla bla bla"..tu nk cakap muka aku dah macam dayang senandung la tu. Tuihh.

Aku harap aku salah dengar.
Kalo x, sesungguhnya memang ujian Tuhan tu datang dalam pelbagai bentuk.

Today i'm babysitting two kind and cute little boys. Anak supervisor aku.. Teman mandi gila lama. Kecut tangan kaki. And now, the little young guy ni dah tdo. Sebelah aku ni je. Senang nak jaga. Awal awal je jual mahal ngan aku
. Hehe.

Mata aku pun dah sama nak lena dah ni. Lapar. Nak p makan kang terbangun pulak. Dah la he is bot a friendly type dengan strangers. Dia xde kenal orang lain pulak tu. Laparrr ni. Tapi xsampai hati nak tinggal. Abah nya tengah sibuk pulak. Mama nya tak ikut.

Lapaaaaaaaaaarrrrrrr.

No comments:

Post a Comment