gucciglasogon.se

Sunday, May 4, 2014

Superbike n SuperEvil

Aku memain dengan budak budak staf ni tadi. Ada superbike 2 biji kat pangkalan ni. Aku kan tak pernah naik superbike. So saja la nak try. Gatal gatal. Tapi bukan aku ride sendiri pun. Orang lain bawak, aku bonceng je pun. And p tak sampai 1km pun.

Tapi ada orang tu marah.
Patut la bila aku balik pangkalan, dia diam je. Pastu blah dengan kete. Then mesej aku "kalo terbabas tadi sape nak jawab?tak ingat ke apa abah mesej tadi?semua org syg irma"..

Kalau la dia tau aku p lepak kat luar sebab xnak rasa sedih..sebab tak nak menangis..sebab nk gembirakan diri sendiri..aku p lepak dengan staf staf lain untuk p sembang..takmau sedih..sebab perut aku dah mula rasa sakit so aku p sembang ramai ramai.dengan harapan rasa sedih n sakit tu akan hilang..sat pastu depa pulak test superbike. Thats it.

Tapi ntah kenapa. Aku kot yang terlebih sensitif.

Terasa macam aku anak yang jahat.
Terasa macam aku anak yang degil.
Terasa macam aku anak yang tak dengar cakap.

Sebabnya?
Aku bonceng superbike less than 1km.

Mungkin betul aku ni jahat.
Jahat sebab terasa dengan selembut lembut teguran.

No comments:

Post a Comment