gucciglasogon.se

Wednesday, May 7, 2014

Pulau yang Obes

Aku dah kat pulau dah. Petang semalam sampai. Harini merekacipta *laaaa sangat* stamd n weight untuk underwater cam aku. And harini jugak aku rasa hari tidur sepulau kot.gila lah. Semua staf pun asyik ngantuk harini. Petang dah nap. Tapi still jugak ngantuk lagi.

Yang aku pulak few days ni asyik la melantak je keje. Semalam cakap dengan Abah pun dia dah sound dah "abah rasa sudahnya ko ni nail lagi timbangannya".. Tsskk. Orang lain duk pulau, berat badan berkurang. Pulau ni bukan macam pulau langkawi ke apa. Pulau Payar. P google. Malas nak detailkan accommodation yg ada. Haha. Berbalik soal berat badan.. Aku punya berat dah mencanak naik hoihh. Sebelum datang pulau, berat 46-48 je. Paling tinggi 49. Pastu turun balik. Tapi haritu balik timbang jap, 51! Mintak nyawa.. Mintak nyawa..

Perut ni kekadang kejam yang amat.
Selalu lapar. Ke kerasukan hantu pulau?

No comments:

Post a Comment