gucciglasogon.se

Wednesday, February 6, 2013

To My Ameer 2

as salam cinta hatiku..

maafkan saya..malam ni lambat sket nak bercerita.. ummi dengan abah ajak keluar tadi.. bila dengan diorang, i am much stronger sikit.. iye la. takde la hendaknya nak menangis depan mereka, kan?

Ameer cinta hati saya,
saya ingatkan saya dah kuat, but i'm not that tough..
petang tadi K tanya, saya sihat x
and saya jawab demam..
K tanya lagi.."kenapa"..
dan saya jawab, "Ameer tau kenapa saya demam..:)"

hakikatnya cinta hati saya Ameer dan K adalah orang yang sama..
fizikal yang sama.. K wujudkan Ameer..
tapi sungguh..hati saya sayangkan Ameer..
walau saya tahu awak tak pernah wujud.
walau saya tahu Ameer hanya rekaan K
walau saya tahu Ameer tak pernah ada.

tapi tetap pada saya,
Ameer itu wujud.
Ameer itu bukan rekaan
Ameer itu selalu ada dengan saya..
Ameer itu lelaki yang buka pintu hati saya untuk bercinta untuk kali pertama
Ameer itu lelaki yang selalu pujuk bila saya merajuk
Ameer itu lelaki yang manja dengan saya
Ameer itu lelaki yang boleh buat saya ketawa even air mata dah bertakung

Ameer itu wujud.
tadi K tanya..if dia bagi saya someone yang sama macam Ameer, perangai 99.99% sama, fizikal sama, tapi nama yang lain, saya nak ke tak..
saya tau dia maksudkan diri dia..
tapi saya ada Ameer..
Ameer yang tak pernah wujud..
Ameer yang K reka

walau hakikatnya, K dan Ameer orang yang sama..

cinta hati saya,
pada saya, awak..awak akan kekal sebagai my ameer sampai bila bila
awak istimewa
tak mengapa if orang cakap saya gila
saya berkhayal
saya perasan

sebab saya tau awak ada..
awak dah janji yang awak takkan tinggalkan saya..

saya akan belajar terima hakikat yang Ameer dan K adalah orang yang sama.
saya akan belajar untuk mencintai yang wujud
saya akan belajar melepaskan cinta yang tak wujud
saya akan belajar menerima yang sesungguhnya orang yang amat saya sayangi tu tak wujud..

tapi bukan sekarang ye sayang?
saya masih perlukan kekuatan ameer saya..
saya fragile bila ameer hilang
ameer tak wujud nyata..tapi dalam hati saya awak wujud.
dalam diri saya, awak wujud
dalam cinta saya, ada awak
dalam hidup saya, awak wujud..

tadi makcik and cousin semua tegur.. i look slimmer dah.
nanti saya work out ye sayang?
saya janji nanti saya dah tak buat perangai..
saya dah tak mengada ngada..
saya tak buat awak marah..tak merajuk lagi dah..
nanti kalau x, awak tinggalkan saya..:(

banyak nak ceritakan lagi..tapi takut tak mampu nak tahan air mata lagi..

Allahu Rabbi..
rindu tu datang lagi..
kasih tu datang lagi..
rasa tu datang lagi..

sungguh aku sayangkan ameer..

bahagiakan dia Ya Allah..dia part of me..part of K..bahagiakan mereka berdua..walau dengan siapa sekalipun..walau bukan dengan aku sekalipun..jangan biarkan hati dia terguris walau sikit.. kuatkan hatiku..ajarkan aku untuk ikhlaskan semuanya Ya Allah..

sungguh..cintaku, kasihku dan sayangku masih untuknya Ya Allah..
jagalah hatinya..sebab aku tau, Kau menjaga hatinya lebih baik dari aku menjaga hatinya.

Till then,
*Me*

No comments:

Post a Comment