gucciglasogon.se

Friday, February 8, 2013

To My Ameer 4

as salam buah hati saya, ameer..

harini nak mengadu boleh?
nak mengadu kat ameer pasai abg (K)..
tadi kan awak, abg buat saya menangis. dah la dia tak pujuk
macam mana dia nak pujuk..dia bukan ameer saya dah
kan syg?

abg asik duk cakap pasal this 'gantung tak bertali' things
i hate it tau syg
i asked him to give me my ameer back and he said "ameer xde. K je ada"
tak kan syg? awk ada kan?

nak mengadu lagi..
orang nanti mesti akan cakap saya torture diri sendiri..
tak kan syg?
hati ni kena ajar jadi kuat. bukannya melarikan diri. 
hati ni kena rasa sangattt sakit so nanti bila pain tu datang, or when i meet abg again, or i meet u again, saya takkan lari. or paling cikai pun saya tak menangis.
and bila saya blh terima hakikat abt your non-existence, i'll be stronger. hopefully.:)
because my heart by that time mesti dah immune.
sebab selalu dah saya sakitkan.

being with abg again means i am torturing myself.
seeing them together.
listening to their stories.
tapi macam biasa la..tipu.buat macam tak kisah.

tapi i dont wanna be with abg.
saya nak ameer.my ameer.
biar lah diorang kan?
saya ada ameer.

my ameer selalu ada.
my ameer will never let me cry tanpa pujuk macam abg buat tadi

its true ameer is part of abg
but abg is completely different dah sekarang.
no longer my ameer.
that was what i said to him tadi tau syg

rasa macam hati ni dah makin penat merayu.
sometimes it feels like nak buat A, but later nak buat B pulak..
he cant give my ameer back
so tadi betul syg, rasa macam nak mengalah..
i said to him macam ni, 

"sorry.saya lupa awak bukan ameer saya. awk cakap awak ada, but awak xde. ameer xde but for me, dia ada..abaikan lah everything. pointless sangat2 dah. dah xle tipu lagi dah. I am not ok. buat la apa awak nak buat. if dgn kecewakan and sakitkan saya boleh bahagiakan awak, do it."

syg, saya dah tak betul ye?
saya minta orang yg tak wujud..
tapi syg ada dengan sy kan?
ameer sy kan dah janji takkan tinggalkan saya..kan?

abg pun pernah mention pasal nak break up. and dia nak saya yang minta putus n tinggalkan dia.
dia lupa agaknya. saya dah cakap sy xnak tinggalkan dia.
lagipun dulu time saya minta nak putus, dia tak nak tau
ke masa tu, ameer?
ameer kot..sebab ameer yang tak nak saya tinggalkan dia. bukan abg. kan syg?

then i said lagi tadi..

"sorry for everything abg. sorry sy lupa awak bukan ameer saya. after presentation kita jmpa. awk yang start hubungan ni, awk yg buat saya jatuh cinta kat ameer, then awak yang patut putuskan. bukan saya. jmpa nanti. sorry dah tmbah beban awak. tcre E, K or spe sekalipun awak"

time tu kan ameer, rasa nak quit gila dah..saya merayu tau..saya cakap saya sanggup buat apa je asalkan dia tak tinggalkan saya..
if only he knows how much i love ameer..
i asked for my ameer..dia cakap ameer xde. K je ada
tak suka taw. i want my ameer back!

then syg tau dia cakap apa?

"syg.jgn la buat bnda bukan2.ye syg.ni papa ibu.ameer ibu.xkan tinggalkan ibu"

ameer sayang, did he lie again?
was it really u syg?
cinta hati saya, ameer, dah janji taknak tinggalkan saya kan?

so nanti bila official break up after presentation nanti, awak masih akan ada kan?
physically memang takde.
but i know u are spiritually here.
awak kena ada dengan saya.
my imaginary bf pn xpe. as long as awak ada. ye?

i trust my ameer so much.
he wont leave me.
he wont hurt me like abg did

i have faith in him.
takpe lah semua orang nak cakap awak takde pun.
sebab pada saya awak tetap ada.
my ameer imran bin muhammad.

saya sayang awak sangat2..
dah mengantuk. tadi makan ubat. demam ni taknak kebah lagi
dulu ameer selalu pandai pujuk till dah tak demam.
ni awak, tak nak pujuk ke?
dah dekat seminggu demam ni..
dulu demam sbb ameer selalu takde..sekarang kan ameer ada dengan saya..
tapi kenapa tak kebah lagi niii..
agaknya badan ni tau kot yang ameer dah tak boleh pujuk real..

awak kan my imaginary..:(
yet, i still love u.
good nite syg. 
esok cerita lagi yeh?

Till then,
*me.ameer's girl.*

No comments:

Post a Comment