gucciglasogon.se

Wednesday, February 27, 2013

saya yang bosan

another lonely day.
when i said lonely, it really means so.wakaka
rumah kontrakan ini sudah lama dihuni aku je
dan' penghuni' lain yang tidak kelihatan

serius bosan. aku bangsa yang suka bercakap tapi bila duk sensorang, dengan siapa akan ku luahkan segala bebelan ini?hoiiii skema pulak ayat. tapi betul. bosan. jumpa supervisor takkan la hendaknya aku nak bercerita benda gila gila. haruslah menjaga ketrampilan diri sebagai pelajar yang berhemah dan bersopan lagi cantik bergaya di depan beliau kan.wakakaka
but at the same time, rasa seronok pun ada. sebab aku boleh sesuka hati buat apa yang aku nak buat tanpa perlu jawab soalan sesiapa.contohnya, drive memalam ke kuala perlis semata mata nak mentekedarah kfc.
mandi tak tutup pintu bilik air.hahahah.ye. sangat seronok.
tapi still rasa bosan jugak.

bukannya aku tak biasa bergerak ke mana mana sendiri. dah biasa sangat.
tapi bila dah lama sangat takde orang nak berborak ni, and aku dengan dinding ni asik laa kau hadap aku, aku hadap kau. laptop ni jugak la peneman aku dari pagi (read: tengahari) sampai la malam. 

kebosanan tu juga dihilangkan sedikit dengan bantuan Running Man.hahahah.
oh ye, ni aku senaraikan ciri ciri orang lonely macam aku:
1. pergi pasar malam sendiri
2. sendiri masak, sendiri makan
3. tengok tv cerita kartun dan ketagih drama TV3
4. bangun pagi tawaf dulu satu rumah, buka laptop dan gelak sorang sorang
5. yang len dah tatau nak tulis apa dah (ni juga salah satu tanda ni..blurr)

eh dah la merapu. nak keluar mencari makanan untuk dimasak.
tapi macam biasa, masih blurr lagi.
aigooo

No comments:

Post a Comment