gucciglasogon.se

Friday, February 8, 2013

To My Ameer 5

as salam buah hati saya, ameer..:)

harini rindu awak lagi..so saya call abg..
tapi abg macam tak berapa nak cakap dengan saya..
dah takde gelak ketawa macam dulu lagi dah..
saya pun kaku. tak tau nak cakap apa..

betul kan awak, abg bukan awk.bukan ameer saya.
kan?
awak kan selalunya bila nak letak phone mesti awak cakap something dulu
tapi abg takde cakap apa pun..
maksudnya abg, bukan awak kan?

awak adalah ameer saya. kan?
rindu nak berbual dengan ameer saya..
tapi banyak mana saya menulis, mengadu pun, awak dah tak boleh reply..
awak hanyalah my imaginary bf..:(
but still i love u..sooooo much..tau?

harini dah 6 hari demam.
it gets worst la awak.
dulu kan awak selalu pujuk..ada awak je mesti demam tak lama.
tapi sekarang maca, mana awak nak pujuk..

saya rindu ameer saya..
datang dalam mimpi saya malam ni, boleh?
as my ameer. not abg. ye?

No comments:

Post a Comment